Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een netwerk kaart voor mijn mijn desktop.
de geintegreerde netwerk kaart is gesneuveld en mijn andere netwerk kaart heeft er ook de brui aan gegeven. die zit op het pci express slot. het is voor in een alienware aurora r3.
het budget is niet heel belangrijk maar ik ga er van uit dat het voor rond de 20 a 30 euro zou moeten lukken.
heb geen voorkeur voor merken en ik sta open voor alle suggesties.
een thuis computer, alienware aurora r3
i7 2600k
amd radeon 6950HD
8gb ram @ 1333mhz
120gig samsung samsung evo 840 en een 1TB HDD
standaard alienware aurora r3 moederboord, waarin een realtek netwerkkaart zit geintegreerd
en de "dedicated" netwerk kaart die vermeld werdt is een bigfoot killer networks 2100 kaart.
is het aan te raden dat ik een nieuwe netwerk kaart aanschaf? ik ben er vrijwel zeker van dat de kaarten in mijn bezig op het moment daadwerkelijk aan hun eind zijn. en zo ja, wat voor netwerk kaart past erin en wat zijn aanraders.
met vriendelijke groet, Y
Ik zoek een netwerk kaart voor mijn mijn desktop.
de geintegreerde netwerk kaart is gesneuveld en mijn andere netwerk kaart heeft er ook de brui aan gegeven. die zit op het pci express slot. het is voor in een alienware aurora r3.
het budget is niet heel belangrijk maar ik ga er van uit dat het voor rond de 20 a 30 euro zou moeten lukken.
heb geen voorkeur voor merken en ik sta open voor alle suggesties.
een thuis computer, alienware aurora r3
i7 2600k
amd radeon 6950HD
8gb ram @ 1333mhz
120gig samsung samsung evo 840 en een 1TB HDD
standaard alienware aurora r3 moederboord, waarin een realtek netwerkkaart zit geintegreerd
en de "dedicated" netwerk kaart die vermeld werdt is een bigfoot killer networks 2100 kaart.
is het aan te raden dat ik een nieuwe netwerk kaart aanschaf? ik ben er vrijwel zeker van dat de kaarten in mijn bezig op het moment daadwerkelijk aan hun eind zijn. en zo ja, wat voor netwerk kaart past erin en wat zijn aanraders.
met vriendelijke groet, Y