Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Als ik dat wist zou ik hier niet zijn
. Maar om een antwoord te geven zit ik een beetje in dubio. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een degelijk laptop waarmee ik mijn desktop zou vervangen. Maar goed, wanneer je dan een Full-HD scherm wilt en ook nog een beetje op kunt gamen zit je binnen no time op een laptop van 1200+ euro. Om nou voor een uurtje of 3 per week 1200 euro uit te geven vond ik te gek. Nu heb ik een 'oude' pc, op zich een prima Antec kast uit 2009 met een modulair voedinkje a 520W en verder een werkend inhoud. Zie onder:
Processor: i7 920 boxed
Coolermaster koeler voor i7 920 (model exact weet ik niet)
Asus P5N deluxe mobo (geen USB3.0 etc, ook 2009)
Corsair 2x4 GB DDR3 RAM (ook ergens uit 2009) Ik heb echter het gevoeld dat deze niet optimaal meer functioneren
OCZ Vertex 2 SSD 256GB
2x Samsung 2TB HDD 7200 RPM
MSI GeForce GTX 760
De PC heeft het soms zwaar bij gamen, dan vraagt ie of windhoos uit de 'mooiere Aero' mode gehaald moet worden. Deze heb ik nu maar helemaal uitgezet die onzin. Toch ben ik een beetje aan het denken geslagen en dacht misschien een upgradeje uit te voeren.
Wat is je budget?
Wat ik zelf bij elkaar gescharreld had zat ik rond de 350 euro, dat lijkt me op zich voldoende. Ik wil namelijk de kaart, SSD, HDD en misschien het geheugen behouden als deze geen problemen vertoont. Daarnaast dacht ik eraan om het moederbord, de processor en mijn oude MSI 5770 videokaart te verkopen voor rond de 75/100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Beetje gamen, ook wat nieuwere games. Nu hoeft het echt niet op feeststand, maar gewoon 1920x1080 op high is voldoende voor mij. Hieronder de lijst die ik samengesteld heb:
Ik zoek een?
Als ik dat wist zou ik hier niet zijn
Processor: i7 920 boxed
Coolermaster koeler voor i7 920 (model exact weet ik niet)
Asus P5N deluxe mobo (geen USB3.0 etc, ook 2009)
Corsair 2x4 GB DDR3 RAM (ook ergens uit 2009) Ik heb echter het gevoeld dat deze niet optimaal meer functioneren
OCZ Vertex 2 SSD 256GB
2x Samsung 2TB HDD 7200 RPM
MSI GeForce GTX 760
De PC heeft het soms zwaar bij gamen, dan vraagt ie of windhoos uit de 'mooiere Aero' mode gehaald moet worden. Deze heb ik nu maar helemaal uitgezet die onzin. Toch ben ik een beetje aan het denken geslagen en dacht misschien een upgradeje uit te voeren.
Wat is je budget?
Wat ik zelf bij elkaar gescharreld had zat ik rond de 350 euro, dat lijkt me op zich voldoende. Ik wil namelijk de kaart, SSD, HDD en misschien het geheugen behouden als deze geen problemen vertoont. Daarnaast dacht ik eraan om het moederbord, de processor en mijn oude MSI 5770 videokaart te verkopen voor rond de 75/100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Beetje gamen, ook wat nieuwere games. Nu hoeft het echt niet op feeststand, maar gewoon 1920x1080 op high is voldoende voor mij. Hieronder de lijst die ik samengesteld heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 175,89 | € 175,89 |
1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,65 | € 24,65 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 345,44 |