Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• carks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-11 21:33
Ik was op zoek naar de mogelijkheid om de gevoeligheid van het touchscreen aan te passen. Nu bleek dat de S4 binnen het "weergave" menu een optie heeft voor handschoenen. Alleen probleem is dat ik dus nergens deze functie vindt. Heb ook het idee dat ik veel opties in het menu mis. Onder Mijn Apparaat staat dan ook wel Display (Maar onder display ontbreekt de sectie "meer instellingen"), maar bijvoorbeeld de optie "oproepen" of "startschermstand" ontbreekt. Dit terwijl ik deze opties wel in bijv. screenshots van anderen op het internet zie.

De S4 draait momenteel 4.4.2

[ Voor 5% gewijzigd door carks op 09-10-2014 09:25 ]

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
In de eenvoudige stand mis je een hoop opties. Check dat eens. Ook kan er verschil zitten tussen de verschillende S4's .. branded, vanilla, wel of geen LTE, de deep black en de neo.. Welke S4 heb je het dus specifiek over?

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

• carks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-11 21:33
burrfoot schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:15:
In de eenvoudige stand mis je een hoop opties. Check dat eens. Ook kan er verschil zitten tussen de verschillende S4's .. branded, vanilla, wel of geen LTE, de deep black en de neo.. Welke S4 heb je het dus specifiek over?
Hoe krijg ik die eenvoudige stand uit? Had daar al in verscheidene menu's naar gezocht, maar kon hierover helaas niks vinden.

Het betreft trouwens een Galaxy S4 neo, stock rom. Ook nooit geroot of iets dergelijks.

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Als ik het me goed herinner, bovenin je snelstartbalk (die boven je notificaties) kun je wisselen.. En anders zoeken in de instellingen.. Tijdens de eerste keer instellen kon je ervoor kiezen in ieder geval maar om nou je toestel te resetten daarvoor is ook wat ;-)

In mijn toestel is het al een tijdje niet meer aanwezig , ik draai al maanden op een geroote custom rom. Ik wissel tussen Mahdi-rom , PACman en Carbon in mijn 9505..

[ Voor 24% gewijzigd door burrfoot op 09-10-2014 11:41 . Reden: uitleg niet exacte locatie te melden ]

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"