Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Pricealert gaat af

Pagina: 1
Acties:

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 07:24
Een paar dagen geleden heb ik een pricealert gekregen voor de Crucial MX100 256.
Hierbij staat dat de laagste prijs van het product nu € 70 is (mijn alert staat op € 80).

Maar als ik dan naar het product ga (of in mijn wenslijst kijk), is de goedkoopste prijs € 90,50

Eerder is dit ook al een keer gebeurd, toen ging ik er van uit dat dit een fout van een shop was en dat ze de prijs terug gezet hebben voor ik de alert zag.
Maar als ik de prijsalert nu weer opnieuw aanzet, krijg ik bij de volgende keer dat ik op tweakers kom meteen weer die alert te zien (heb er nu al 4 staan met hetzelfde bericht).

Gaat de prijsalert ook af voor prijzen die niet te zien zijn, of zie ik iets over het hoofd?

Als de prijs daadwerkelijk daalt wil ik het wel weten :9

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:13
Kennelijk wordt/werd er nu 1 tweedehands aangeboden voor minder dan € 70,01.

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-10-2014 07:49 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Afaik worden 2e hands producten hierbij niet meegerekend. Echter wil het wel eens voorkomen dat een item voor een paar minuten foutief in het register komt voor een veel te lage prijs.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Tacow
Als tweedehands producten hier ook onder vallen, zou dat wel iets duidelijker gecommuniceerd mogen worden.. zover ik begreep gaat het hier om de prijs zoals deze in de pricewatch staat en niet over een andere.
D4NG3R schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:52:
Afaik worden 2e hands producten hierbij niet meegerekend. Echter wil het wel eens voorkomen dat een item voor een paar minuten foutief in het register komt voor een veel te lage prijs.
Dat begrijp ik, daarom dat ik nadrukkelijk aangaf dat het ik diezelfde prijsalert elke keer krijg zodra ik deze aanzet. Wat erop duidt dat het product nog steeds onder die prijs zou zitten, wat dus niet het geval is.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als ik het zo zie heb je 1 keer een prijsalert gekregen op 4 september omdat de prijs in de pricewatch toen onder je limiet kwam, en 4 keer een alert omdat het product in V&A aangeboden werd onder je limiet.

Ik ken de code niet precies, maar ik kan mij voorstellen dat hij ervan uitgaat dat je het product voor die prijs wil kopen, en dat het dan niet uitmaakt of het via de pricewatch of v&a gaat. En dat is inderdaad niet duidelijk aangegeven.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tacow schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:23:
Als tweedehands producten hier ook onder vallen, zou dat wel iets duidelijker gecommuniceerd mogen worden.. zover ik begreep gaat het hier om de prijs zoals deze in de pricewatch staat en niet over een andere.
Alerts voor aanbodadvertenties zijn optioneel, zie het vinkje onderaan gallery: Tacow

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik zou het ook vreemd vinden dat ik 2e hands meldingen krijg voor producten die ik in de pricewatch op de alert gooi. Maar dat is mijn blik erop.

Even wat anders trouwens (Kan er wel een nieuw topic voor openen maar eh): Als je geen prijs invult bij een nieuwe alert krijg je de Engelse tekst "Please fill out his field" te zien. Lijkt me niet helemaal de bedoeling op een Nederlands forum. :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

D4NG3R schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:12:
Ik zou het ook vreemd vinden dat ik 2e hands meldingen krijg voor producten die ik in de pricewatch op de alert gooi. Maar dat is mijn blik erop.

Even wat anders trouwens (Kan er wel een nieuw topic voor openen maar eh): Als je geen prijs invult bij een nieuwe alert krijg je de Engelse tekst "Please fill out his field" te zien. Lijkt me niet helemaal de bedoeling op een Nederlands forum. :+
Dan heb je vast een Engelse windows ;)

Last.fm | Code Talks

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Afvalzak schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

Dan heb je vast een Engelse windows ;)
Correct, maar het gebeurt in meerdere browsers, ik nam dan ook aan dat het niet browser- of OS related was.

• Tacow
Dirk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Alerts voor aanbodadvertenties zijn optioneel, zie het vinkje onderaan gallery: Tacow
Krijg nu wat, dat vinkje stond inderdaad aan.
Helemaal over het hoofd gezien :+ thanks!
Pagina: 1