Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Sinds enkele dagen in het bezit van een Lumia met WP 8.1 en meteen maar eens een flits app erop gezet.
Bij mijn vorige lumia (WP 7.8) kreeg ik het niet voor elkaar om bv. het geluid van deze app NIET over bluetooth te laten gaan wanneer connected met auto.

Misschien teveel hoop ofzo, maar ik had toch stiekem gehoopt dat dit ondertussen wel mogelijk zou zijn?
Iemand een idee? Kan er niet veel over terug vinden, ofwel zijn mijn search skills aan het dalen :(

maw: Ik stap in de auto, er wordt automatisch verbinding gemaakt met auto/radio dmv bluetooth. Telefoon moet nog steeds via bluetooth verlopen maar het geluid van deze flits app zou ik over Phone zelf willen laten lopen --> indien ik naar de radio luister hoor ik niets van geluid op het "bluetooth" kanaal :)

Anyone?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 19:51
Bij instellingen / bluetooth kan je een vinkje aanzetten als je voor spraak een andere bluetooth verbinding wilt gebruiken. Misschien helpt dat bij jouw probleem?

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
eeNer schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:50:
Bij instellingen / bluetooth kan je een vinkje aanzetten als je voor spraak een andere bluetooth verbinding wilt gebruiken. Misschien helpt dat bij jouw probleem?
Al gevonden maar tevergeefs :(
Wanneer de bluetooth verbinding selecteer krijg ik al het geluid door de autoradio, maar vroeg me af of er geen mogelijkheid was om ervoor te zorgen dat bij een gekozen app. het geluid, net zoals bij inkomende telefoon, de radio "mute" en tijdelijk de bluetooth verbinding gebruikt wordt.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• bundit
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:36
Wat wel kan is Automodus inschakelen op je telefoon. Bij mij wordt het geluid van de flitsapp (mijn geval FlitsMeister) dan via de telefoon afgespeeld. Binnenkomende oproepen komen dan evengoed op de bluetooth verbinding binnen.

Ik weet niet wat de automodus nog meer doet, maar heb na experimenteren deze ingeschakeld om geluidsmeldingen te krijgen van de flitsapp terwijl mijn telefoon via bluetooth is gekoppeld.

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
bundit schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:43:
Wat wel kan is Automodus inschakelen op je telefoon. Bij mij wordt het geluid van de flitsapp (mijn geval FlitsMeister) dan via de telefoon afgespeeld. Binnenkomende oproepen komen dan evengoed op de bluetooth verbinding binnen.

Ik weet niet wat de automodus nog meer doet, maar heb na experimenteren deze ingeschakeld om geluidsmeldingen te krijgen van de flitsapp terwijl mijn telefoon via bluetooth is gekoppeld.
hmm interessant, automodus staat reeds aan, hoewel niet geconfigureerd voor smsen of iets dergelijks automatisch te beantwoorden. Heb wel gemerkt dat ik dan geen melding (geluid) krijg van een inkomende sms.

Straks eens testen of dit wel werkt bij FlitsNav, je hebt niets speciaals geconfigureerd?

• bundit
Nee, ik heb niets speciaal geconfigureerd. Bij oproepen & sms'jes heb ik deze beide op Uitgeschakeld ingesteld. Ik weet niet meer of dat dit standaard al zo was of niet. Daarnaast natuurlijk je bluetooth device markeren als "auto", maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

Binnenkomende SMS'jes zijn inderdaad stil, net als e-mail. Zelf vind ik dit van de ene kant wel prettig, want dat houdt je je aandacht bij het autorijden en niet bij wat zal er toch in dat sms'je staan. Alhoewel het soms wel prettig is als je hier toch een notificatie van krijgt. Misschien wordt dit nog mogelijk of is dit elders in te stellen.

Met FlitsNav heb ik geen ervaring, FlitsMeister werkt bij mij wel met geluidseffect.

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
bundit schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:52:
Nee, ik heb niets speciaal geconfigureerd. Bij oproepen & sms'jes heb ik deze beide op Uitgeschakeld ingesteld. Ik weet niet meer of dat dit standaard al zo was of niet. Daarnaast natuurlijk je bluetooth device markeren als "auto", maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

Binnenkomende SMS'jes zijn inderdaad stil, net als e-mail. Zelf vind ik dit van de ene kant wel prettig, want dat houdt je je aandacht bij het autorijden en niet bij wat zal er toch in dat sms'je staan. Alhoewel het soms wel prettig is als je hier toch een notificatie van krijgt. Misschien wordt dit nog mogelijk of is dit elders in te stellen.

Met FlitsNav heb ik geen ervaring, FlitsMeister werkt bij mij wel met geluidseffect.
Super tip trouwens :) Gisteren eens getest en wonderbaarlijk, ineens kreeg ik meldingen _/-\o_
Deze ochtend nog eens geprobeerd maar tevergeefs, straks nogmaals proberen en hetzelfde doen als gisteren: manueel op "Ja" drukken als ik in auto stap en hij komt vragen om over te schakelen naar "automodus". Deze ochtend dit niet gedaan, en gaat dan auto. op automodus, maar geen geluidsmeldingen dan... to be checked out :)

maar alvast een virtueel koekje voor je! :>

• bundit
Misschien nog een nuttige aanvulling. Mijn Lumia 925 draait de laatste DP versie. Ik meen me te herinneren dat hier enkele verbetering inzitten voor bluetooth support.

In Lumia Cyan zit deze update nog niet, maar moet beschikbaar komen bij de release van Lumia Denim. Tenzij je natuurlijk je toestel als DP instelt, wat op eigen risico is.
Pagina: 1