Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb vorige week mijn telefoon in het water laten vallen....terwijl ik m week had
Heb m er nog binnen 5 sec uit kunnen halen en gelijk uit gezet....FF aangezet om te kijken of ie het nog deed....scherm deed 1minuut moeilijk met strepen die de hele tijd door het beeld gingen,maar daarna was het scherm gewoon goed , alleen sprong ie steeds terug naar startscherm en gaf de melding BATTERY UNDER TEMPERATURE......REMOVE BATTERRY...dus zette m uit, en heb accu eruit gehaald. Vervolgens heb ik dus gedaan wat achteraf niet juist is. Ik heb m geföhnd, paar dagen achterelkaar voor zeker wel een uur per keer.
Heb nog een paar x geprobeerd in de dagen daarna om hem weer aan te zetten, maar hij bleef het aangegeven. Opladen deed ie hooguit 5minuten en dan gaf ie weer hetzelfde aan. Hij heeft nu week in rijst gelegen "veel te laat natuurlijk want had nooit moeten föhnen", . Ik had de dag daarna al een andere telefoon besteld voor me eigen en was van plan een nieuwe accu te kopen voor de andere omdat er volgens mij niks mis is met binnenkant telefoon en scherm etc. Dan zou MN vriend hem gewoon kunnen gebruiken als het alleen accu is. Nou zette ik m dus weer na een week aan en nou deed ie het dus gelukkig....alleen nou is mijn bereikbalk oranje, ik heb geen idee wat dat betekent en zie het ook nergens staan. Weet iemand van jullie dat toevallig? Telefoon is niet warm en doet het nu al een dag goed, OP DAT ORANJE BEREIKBALKJE NA DAN.
Hij blijft ook oranje als ik de accu van MN nieuwe erin doe, dus wat kan er nu mis zijm

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij mij is dat ook oranje, maar dat komt omdat ik een tele2 abbonement heb.

---RAWE CEEK!!!---

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

13art

Moderator Mobile
Modbreak:1 keer een topic openen is voldoende.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.