Je geeft niet zoveel informatie, dus het is een beetje gokken.
Er is niet zo heel veel keus in dit segment. Wat ik op zich wel een mooie vond is de
Marantz M-CR610 (699).
Qua compacte versterkers kon ik verder alleen de
Onkyo A-933, maar da's 899 voor alleen een versterker, moet dus nog iets bij als je USB wilt of meer dan alleen een audiokabeltje van je ipod naar de versterker. Doet wel 80W per kanaal, dus heeft wel ietsje meer power dan de rest.
Je zou het ook op kunnen splitsen met bijv. 2x
Denon Dra-N5, dus 2 losse systemen (250 p/s), maar de netwerkfunctionaliteit zou dan de eis van 2x2 kanalen op 1 apparaat opvangen, omdat je je bronnen er draadloos naartoe kunt sturen. 2x
Sonos Connect Amp komt op hetzelfde neer, maar die kosten zo'n 500 euro per stuk.
Op de Onkyo na zijn dit niet heel krachtige versterkers, dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je speakers vrij makkelijk aan te sturen zijn en je niet heel hard wilt gaan draaien.
Ik snap nog niet echt waarom dit per se in Nederland gekocht moet worden en in de koffer moet, wellicht woont je neef ergens midden in de jungle maar dan nog kun je misschien beter een taxi nemen vanaf de internationale luchthaven en even de stad induiken, want voor een paar honderd euro koop je met gemak een standaard 43cm hifi-formaat stereoversterker met 2x2 uitgangen, paar honderd erbij en je krijgt ook usb/ipod/airplay en de hele rimram, want de eis van compactheid maakt het een stuk duurder en/of je gaat er compromissen door sluiten.