Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Langhe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-11 13:27
Ik ben op zoek naar een kleine versterker/receiver voor 2 x 2 uitgangen.

wat ik wil is muziek af spelen in de badkamer waar 2 speakers hangen en op het terras waar ook 2 speakers hangen.

Het is voor mijn neef in brazilie dus moet het niet groot/zwaar zijn ivm koffer ruimte ( p.p mag je 64 KG mee nemen)

wat zou ik daar voor kunnen kopen? Het zou handig zijn als er usb of ipod opkan aansluiten.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

Welke heb je allemaal zelf kunnen vinden nadat je je topic titel Door bijvoorbeeld Google heb gegooid?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:58
Je geeft niet zoveel informatie, dus het is een beetje gokken.

Er is niet zo heel veel keus in dit segment. Wat ik op zich wel een mooie vond is de Marantz M-CR610 (699).

Qua compacte versterkers kon ik verder alleen de Onkyo A-933, maar da's 899 voor alleen een versterker, moet dus nog iets bij als je USB wilt of meer dan alleen een audiokabeltje van je ipod naar de versterker. Doet wel 80W per kanaal, dus heeft wel ietsje meer power dan de rest.

Je zou het ook op kunnen splitsen met bijv. 2x Denon Dra-N5, dus 2 losse systemen (250 p/s), maar de netwerkfunctionaliteit zou dan de eis van 2x2 kanalen op 1 apparaat opvangen, omdat je je bronnen er draadloos naartoe kunt sturen. 2x Sonos Connect Amp komt op hetzelfde neer, maar die kosten zo'n 500 euro per stuk.

Op de Onkyo na zijn dit niet heel krachtige versterkers, dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je speakers vrij makkelijk aan te sturen zijn en je niet heel hard wilt gaan draaien.

Ik snap nog niet echt waarom dit per se in Nederland gekocht moet worden en in de koffer moet, wellicht woont je neef ergens midden in de jungle maar dan nog kun je misschien beter een taxi nemen vanaf de internationale luchthaven en even de stad induiken, want voor een paar honderd euro koop je met gemak een standaard 43cm hifi-formaat stereoversterker met 2x2 uitgangen, paar honderd erbij en je krijgt ook usb/ipod/airplay en de hele rimram, want de eis van compactheid maakt het een stuk duurder en/of je gaat er compromissen door sluiten.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er is een heleboel

https://www.google.nl/sea...CFEQsAQ&biw=1920&bih=1074

succes

btw 64 kilo is een heleboel voor een vlucht. ik zou dat nog eens controleren.

Iperf

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-11 13:05
Ik weet niet wat je budget is, maar onder de 400 euro kun je ook deze erg leuke Teac kiezen: pricewatch: Teac CR-H700 Zilver

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:58
ruftman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:00:
Ik weet niet wat je budget is, maar onder de 400 euro kun je ook deze erg leuke Teac kiezen: pricewatch: Teac CR-H700 Zilver
Heeft maar 1 set speakeraansluitingen...

• OriginalDon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-08-2024
Jammer dat je echt een 2x2 moet hebben.
Deze is namelijk erg compact:
http://nadelectronics.com...Digital-Network-Amplifier

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Solarsparc schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:13:
[...]

Heeft maar 1 set speakeraansluitingen...
Series, joh ga eens wat inzet tonen ...

Iperf

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-11 13:05
Bestaan er eigenlijk wel kleine versterkers met 2x2 speaker aansluitingen? Echt veel ruimte is er daar niet voor.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 06:59

Mikayu

.srt

fish schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Series, joh ga eens wat inzet tonen ...
Dat hij ernaar keek is al meer dan ts heeft gedaan...

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mikayu schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:49:
[...]

Dat hij ernaar keek is al meer dan ts heeft gedaan...
Oops sorry dacht ff dat het de ts was

maareyh
http://www.amazon.com/Lep...fier-Remote/dp/B0073GLC6U
http://www.amazon.com/gp/product/B0073WTG6M

[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 09-10-2014 08:54 ]

Iperf

• Langhe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-11 13:27
Sorry ik heb zelf niet zo heel veel gezocht want ik ben druk aan het verhuizen :'(

Hij heeft nu wel een samsung 5.1 setje met bleuray speler, ipod doc, maar daar zit volgens mij geen uitgang op.

Het buget is wel beperkt tot 200 euro....

zijn er ook andere mogelijkheden om muziek daar te krijgen via een ipod doc ofzo?

ps. ja 64 KG is veel maar het mag echt bij TAP.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:42
Heeft ie een nas? Anders kun je sowieso wat streamen dmv airplay of squeezebox, of een van de legio alternatieven.

Squeezebox werkt heel goed voor mij. Afhankelijk van hoe hard en goed het geluid moet zijn kun je dan wel af met een simpel goedkoop versterkertje als hij de speakers al heeft voor de badkamer/terras.

Of een simpel 2.1 setje waar je je telfoon of tablet aan hangt.

[ Voor 9% gewijzigd door KnoxNL op 09-10-2014 18:11 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Langhe schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:00:
Sorry ik heb zelf niet zo heel veel gezocht want ik ben druk aan het verhuizen :'(

Hij heeft nu wel een samsung 5.1 setje met bleuray speler, ipod doc, maar daar zit volgens mij geen uitgang op.

Het buget is wel beperkt tot 200 euro....

zijn er ook andere mogelijkheden om muziek daar te krijgen via een ipod doc ofzo?

ps. ja 64 KG is veel maar het mag echt bij TAP.
Mja .. dus besteed je het maar ff uit ?
dat is toch niet de insteek van het forum .. uitbesteden kun je doen aan bedrijven die er geld voor vragen.

Iperf

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar CEA.
Pagina: 1