Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug]Scrollknop is toch echt openen in nieuw tabblad

Pagina: 1
Acties:

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
Mijn scrollknop wordt het meest gebruikt om links te openen in nieuw tabblad. Echter gaat dit nogal fout op Tweakers, daar wordt de link gewoon in dezelfde tab geopend, terwijl ik de vorige pagina misschien nog wel wou bekijken.

Dit gaat wel goed als ik het op google probeer.
Dit werkt wel als ik met de scrollknop op vorige druk.
Dit gaat alleen fout op Tweakers.net, niet op Tweakblogs.net

Meer mensen met dit probleem? Oplossing?

Ik gebruik Chrome op Windows 8 met een Logitech M185, als jullie dat willen weten...

"We have nothing to fear but running out of beer"

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dit ligt toch echt aan een instelling aan jouw kant. Tweakers omzijlt namelijk niet het standaard gedrag, en ook hier werkt het perfect onder Chrome / Win8.1.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nooit een probleem mee gehad. Heb je geen addon of driver geïnstalleerd wat in de weg kan zitten? En gaat het dan om externe links zoals www.google.com of ook interne, zoals thedjdoorn in "[bug]Scrollknop is toch echt openen in nieuw tabblad"?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• thedjdoorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 13:43
Huh. Het gaat alleen fout met links op de frontpage, de links onderaan de pagina, de links in de tracker, en heel veel links, maar niet links in forumposts of links binnen artikelen...

"We have nothing to fear but running out of beer"

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Alles wat jij beschrijft wat niet werkt is bij mij geen probleem en opent gewoon in een nieuwe tab.
Logitech G5 met Chrome op Windows 7.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Reset je instellingen van Chrome eens. En dan ook echt alles, dus hele settings profiel weggooien en niet de backup van de cloud terug zetten. Heb je 't dan nog? Zo niet, dan cloud backup terug. Is 't er weer, dan is die corrupt en moet je van voor af aan beginnen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1