Toon posts:

Freesco & @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n freesco router heb ik een webserver draaien. Echter nu wil ik m'n ip adres van @home koppelen aan een domein naam. Krijg ik nu problemen met @home.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

het mag officieel niet maar ze komen er waarschijnlijk toch nooit achter .. ik werk zo al bijna 2 jaar ( wel niet bij @home ), kortom gewoon doen :)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met @home en een eigen domein naam??

• Harrie666
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 00:31
Op dinsdag 12 juni 2001 17:41 schreef hub het volgende:
Iemand ervaring met @home en een eigen domein naam??
werkt perfect alleen poort 25 is geblocked dus je eigen mailserver kun je wel schudden.

ik heb die eikels al gebeld, gemaild en geschreven en GEEN reactie of wat dan ook.

dus ik denk dat ik er volgende week een aangetekende brief heen ga sturen.

ftp en http enzo werkt wel alleen met die zware bagger upload heb je er verder geen zak aan.

als mailserver vond ik et wel wat hebben maar die werkt ook niet meer dus ze kunnen de tering krijgen bij @homo

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Op dinsdag 12 juni 2001 20:06 schreef Harrie666 het volgende:

[..]

werkt perfect alleen poort 25 is geblocked dus je eigen mailserver kun je wel schudden.

ik heb die eikels al gebeld, gemaild en geschreven en GEEN reactie of wat dan ook.

dus ik denk dat ik er volgende week een aangetekende brief heen ga sturen.

ftp en http enzo werkt wel alleen met die zware bagger upload heb je er verder geen zak aan.

als mailserver vond ik et wel wat hebben maar die werkt ook niet meer dus ze kunnen de tering krijgen bij @homo
Bij mij werkt dat dus wel, alle poorten staan gewoon open en ook mijn domein + exchange server + webmail + pop3 server doen het gewoon. Nog nooit klachten gehad, maar zorg wel dat je makkelijk je IP van je domein kan wijzigen (dmv www.mydns.com ) ofzo... dat is namelijk wel handig als ze ip's gaan lopen switchen.