Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
Beste Tweaker,

Voor een vriend wil ik een nieuwe logo maken voor zijn organisatie. Graag zou ik van jullie suggesties/ideeën willen m.b.t. deze nieuwe logo. Dit moet namelijk niet zomaar een logo zijn. De logo moet namelijk voor "eenheid" staan. Daarmee bedoel ik dus eenheid tussen de mensen/groeperingen/culturen. Dus voor diegene die leuke ideeen heeft hoor ik het graag! :)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Serieus :?

Het is voor "een organisatie" en het moet voor "eenheid" staan? En daar moeten we 't mee doen? Daar kun je bij geen enkele zichzelf respecterende designer aankomen... Je zult op z'n minst iets moeten vertellen over de organisatie, een (eventuele bestaande) huisstijl en weet-ik-veel wat nog meer. 2 Puntjes in de groep gooien en "roep maar raak!" roepen gaat 'm niet worden. We verwachten hier op GoT sowieso veel meer eigen inzet terug te zien in een topicstart (zie onze Quickstart) en daarom gaat dit topic dan ook dicht.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.