It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
probeer het anders eens met een kix scrippie. Een directe oplossing kan ik niet bedenken. BTW: is dit spontaan gekomen of is het altijd al zo?
http://kixtart.org
suc6
[edit]
post anders eens je login batch file hier.
http://kixtart.org
suc6
[edit]
post anders eens je login batch file hier.
Kix maakt niet uit.. de batchfile is gesloten (dus klaar met uitvoeren) alleen dat fokking schermpie closed niet automatisch....
Verwijderd
geen oplossing helaas, alleen een steun betuiging...
Ik heb dit ook aan de hand gehad in een netwerk van een klant, en het niet op kunnen lossen. Op annuleren drukken was voor mij de oplossing.
De rede van M$ is Bullsh*t, want ik had er ook last van met een loginscript met alleen 2 "net use" regels erin.
Ik heb dit ook aan de hand gehad in een netwerk van een klant, en het niet op kunnen lossen. Op annuleren drukken was voor mij de oplossing.
De rede van M$ is Bullsh*t, want ik had er ook last van met een loginscript met alleen 2 "net use" regels erin.
en je hebt het zeker pas op kunnen lossen door win9x opnieuw te installenOp donderdag 14 juni 2001 09:12 schreef Perseus het volgende:
geen oplossing helaas, alleen een steun betuiging...
Niemand meer?
demn
nah dan maar verder graven en anders wordt het toch maar tig keer format c: /u/q
demn
nah dan maar verder graven en anders wordt het toch maar tig keer format c: /u/q
Verwijderd
Volgens mij moet je in de batchfile een exit statement zetten. Is volgens mij al eerder aangeraden, maar ik had exact hetzelfde en het werkte. Desnoods een goto lus maken naar een :end label ofzo. Even experimenteren dus.
als je de kix forums bekijkt zijn hier diverse oorzakne voor.
Meestal ligt het eraan dat je van schijfletter bent gewisseld tijdens het uitvoeren van het loginscript.
Of je hebt z: gemapt als schijfletter, deze wordt tijdens het uitvoeren gebriukt door het login script. Als gevolg kan ie zichzelf niet meer afsluiten en blijft het schermpie staan.
(zoek anders eens bij google op KIX en lmscript emulatie)
Meestal ligt het eraan dat je van schijfletter bent gewisseld tijdens het uitvoeren van het loginscript.
Of je hebt z: gemapt als schijfletter, deze wordt tijdens het uitvoeren gebriukt door het login script. Als gevolg kan ie zichzelf niet meer afsluiten en blijft het schermpie staan.
(zoek anders eens bij google op KIX en lmscript emulatie)
En toen was m'n signature weg :(
en zoals al eerder door mij daarop gereageerd dat het batchfiletje wel sluit..Op dinsdag 19 juni 2001 15:40 schreef MrMenor het volgende:
Volgens mij moet je in de batchfile een exit statement zetten. Is volgens mij al eerder aangeraden, maar ik had exact hetzelfde en het werkte. Desnoods een goto lus maken naar een :end label ofzo. Even experimenteren dus.
toch dank je voor je input
Ik heb het probleem ook gehad.
Je moet in het KIX Script voor het exit statement een COOKIE1 opnemen.
Daaraan ziet Win9X dat het script klaar is, en sluit ook dat venstertje.
Succes
Je moet in het KIX Script voor het exit statement een COOKIE1 opnemen.
Daaraan ziet Win9X dat het script klaar is, en sluit ook dat venstertje.
Succes
Pagina: 1
Venstertje sluit niet meer automatisch na het uitvoeren van het login.bat filetje (die overigens wel sluit).