Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Weet iemand welke Android smartphones er zijn met dualsim (meer sims mag ook) en die op het Nederlandse T-Mobile 4G netwerk werkt?

De ZTE Nubia Z7, Elephone P3000 en de Samsung S5 mini (ben echter geen fan van de fysieke homeknop) die ik op Pricewatch zie staan, zijn nog steeds niet in Nederland leverbaar :'(

Ik ben ook bereid om uit het buitenland te importeren.

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Als je wilt importeren, waarom bestel je de ZTE of Elephone dan niet uit China:?

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:01
Die ZTE zou deze of volgende week beschikbaar zijn, de elephone eind oktober waarschijnlijk.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Van de Z7 zijn ook Mini en Max varianten, deze zijn al wel beschikbaar en hebben ook dualsim en 4G, waar ik zelf de Mini heb. 5 inch valt tegenwoordig onder die noemer. :+

• marnix.moed
Vreesie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:41:
Als je wilt importeren, waarom bestel je de ZTE of Elephone dan niet uit China:?
Omdat ik liever een versie heb met Nederlands en hopelijk ook gewoon Google Playstore. Las een review hier van iemand over de ZTE die em waarschijnlijk geimporteerd heeft dat er geen Playstore op zit. Daarvoor moest ie geroot worden, en daar begin ik liever niet aan.

• marnix.moed
stefanmiler schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:48:
Die ZTE zou deze of volgende week beschikbaar zijn, de elephone eind oktober waarschijnlijk.
Cool, zo 'lang' kan ik nog wel wachten :+

Mag ik vragen waar je deze info vandaag hebt?

• marnix.moed
dutchgio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:57:
Van de Z7 zijn ook Mini en Max varianten, deze zijn al wel beschikbaar en hebben ook dualsim en 4G, waar ik zelf de Mini heb. 5 inch valt tegenwoordig onder die noemer. :+
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Is ie gewoon met Nederlands en Google Playstore? Ik bedoel, ik heb wel es buitenlandse Android gehad, maar dan spreekt ie in bijvoorbeeld Google Maps/Navigation alles in het Engels uit. En straatnamen klinken dan voor geen meter 8)7

• stefanmiler
marnix.moed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

Cool, zo 'lang' kan ik nog wel wachten :+

Mag ik vragen waar je deze info vandaag hebt?
Elephone vanop hun facebook pagina dacht ik, en voor de 'gewone' Z7' zag ik deze melding staan
[The Z7 has not been released yet and is not available to buy anywhere. ZTE have just announced that they will be launching this phone this or next week.
op deze pagina http://www.gsmarena.com/zte_nubia_z7-6490.php
Ik weet niet of deze vanuit Europa geshipped worden, eerder china vrees ik.

• dutchgio
marnix.moed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:40:
[...]

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Is ie gewoon met Nederlands en Google Playstore? Ik bedoel, ik heb wel es buitenlandse Android gehad, maar dan spreekt ie in bijvoorbeeld Google Maps/Navigation alles in het Engels uit. En straatnamen klinken dan voor geen meter 8)7
Importeren uit China.
Nederlandse taal en PlayStore zitten er niet officieel in, de shop waar je je telefoon koopt kan die versie eropzetten, dan hoef je dat zelf niet te doen. Maar het is niet verkeerd om wel een beetje in te lezen van hoe en wat, mpcht het nodig zijn.
Op de instellingen van 'gestures' na is zo goed als alles dan gewoon Nederlands.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:10
pricewatch: Cat S50 Zwart

4G en dualsim. Wel mil-spec uiterlijk en bouwkwaliteit, dat moet je bevallen.

• marnix.moed
Spixo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:15:
pricewatch: Cat S50 Zwart

4G en dualsim. Wel mil-spec uiterlijk en bouwkwaliteit, dat moet je bevallen.
Voor zover ik kan zien heeft de B15 dualsim, maar kan nergens vinden dat de S50 dualsim heeft. Bovendien maakt de roughness em een stuk forser voor de broekzak. Ik heb het niet zo op de alsmaar groter wordende schermen en daarmee toestellen. 5.0 inch maar dan praktisch randloos zou voor mij de grens zijn.

• marnix.moed
stefanmiler schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Elephone vanop hun facebook pagina dacht ik, en voor de 'gewone' Z7' zag ik deze melding staan
[...]
op deze pagina http://www.gsmarena.com/zte_nubia_z7-6490.php
Ik weet niet of deze vanuit Europa geshipped worden, eerder china vrees ik.
Snik, dat zullen dan geen standaard Nederlandse toestellen zijn. Wel bedankt voor het meezoeken hoor!

[ Voor 3% gewijzigd door marnix.moed op 08-10-2014 20:15 ]

• marnix.moed
dutchgio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:55:
[...]

Importeren uit China.
Nederlandse taal en PlayStore zitten er niet officieel in, de shop waar je je telefoon koopt kan die versie eropzetten, dan hoef je dat zelf niet te doen. Maar het is niet verkeerd om wel een beetje in te lezen van hoe en wat, mpcht het nodig zijn.
Op de instellingen van 'gestures' na is zo goed als alles dan gewoon Nederlands.
Als de shop het allemaal kan doen, dan zou dat ideaal zijn. Ik ben niet zo een tweaker :+
Welke shops zouden aan te raden zijn?

Hoewel ik bereidt ben te importeren, heeft Nederlands toestel ook mijn voorkeur vanwege garantie enzo. Wel zo makkelijk ipv naar het buitenland heen&weer sturen, gedoe met douane enzo.

• stefanmiler
marnix.moed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:15:
[...]

Snik, dat zullen dan geen standaard Nederlandse toestellen zijn. Wel bedankt voor het meezoeken hoor!
Geen probleem, ik ben die dingen zelf ook in het oog aan het houden. Ik wacht tot de elephone p3000(S) uit is en er wat reviews verschijnen. Die specs zijn wel goed, ook ferme batterij. :) Ik heb trouwens nog geen problemen gehad met import uit China en rooten, dus dat is voor mij gelukkig geen issue. veel geluk met jouw zoektocht ;)

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 19:16
Huawei Ascend P7? Je moet dan wel de dual sim versie importeren uit het buitenland.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590715/0

HTC One E8? Meerdere tweakers hebben wel eens een smartphone bij eglobalcentral bestelt. Dus het lijkt een betrouwbare webshop te zijn.
http://www.eglobalcentral...free-unlocked-silver.html

[ Voor 42% gewijzigd door AquaSheep op 08-10-2014 22:21 ]

• dutchgio
marnix.moed schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:18:
[...]

Als de shop het allemaal kan doen, dan zou dat ideaal zijn. Ik ben niet zo een tweaker :+
Welke shops zouden aan te raden zijn?

Hoewel ik bereidt ben te importeren, heeft Nederlands toestel ook mijn voorkeur vanwege garantie enzo. Wel zo makkelijk ipv naar het buitenland heen&weer sturen, gedoe met douane enzo.
Standaard wordt de versie 1.2 met meerdere talen waaronder nederlands meegeleverd, maar je kan vantevoren wel navragen of ze de laatste 1.42 multi-language erop kunnen zetten.
Ik heb zelf de Mini besteld bij Aliexpress, dat is een soort Chinese Ebay waar shops actief op zijn. Je moet daar wel goed uitkijken met sellers, want die zijn niet allemaal te vertrouwen ;)
Deze heb ik besteld:
http://www.aliexpress.com...1920x1080/1964357236.html
Seller Eternal Team is prima, zijn meerdere tweakers die daar besteld hebben, zie ook het Z7 Mini Topic ;)
Voor Aliexpress heb je wel een creditcard nodig, dus mocht dat wat lastig worden kan het ook bij to2c.com of oppomart.com.
Nederlandse shops die m aanbieden zijn er waarschijnlijk wel maar heb ik geen ervaring mee ;)

• marnix.moed
Bedankt allen voor de tips. Ik bij het rondkijken kwam ik ook toestellen die aan m'n wensen voldoen op etotalk.com. Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 68% gewijzigd door marnix.moed op 10-10-2014 20:02 ]

Pagina: 1