Dit BSOD krijg ik nu al een paar maanden, maar omdat het onregelmatig is, besloot ik het te slikken. Nu is de maat echter vol, er moet maar eens een oplossing voor komen. Ik heb meerdere versies videokaartdrivers geprobeerd, zodra er een nieuwe kwam heb ik deze direct geïnstalleerd.
Wat kan ik nog meer ondernemen om dit niet meer voor te laten komen?
Het probleem doet zich pas voor sinds ik een nieuw platform (CPU + Mobo + RAM) geïnstalleerd heb, zou een BIOS update een oplossing zijn? Ik doe dit liever niet zonder jullie advies, omdat ik hier niet genoeg van afweet..
De BSOD komt in verhouding relatief vaak voor bij het starten van een programma (game) of het wakker maken van de computer uit slaapstand. Gemiddeld 1x per 2 dagen. Daarnaast heb ik nog een ander probleem, als ik de PC aanzet wil hij niet booten (knipperende cursor op leeg zwart scherm), tenzij ik F12 doe en handmatig de HDD met de bootpartitie aangeef. Weet niet of dit er niets mee te maken heeft, maar ik geef het voor het geval dat, aan.
Specs:
Gigabyte Z87X-UD3H
Intel Core i5 4670K
8 GB DDR 3 1600 RAM
Club3D Radeon R9 270 (non-X)
Win 7 Ultimate x64
Seagate HDD (500 GB)
Coolermaster Silent Pro 600M
Ben benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen!
Wat kan ik nog meer ondernemen om dit niet meer voor te laten komen?
Het probleem doet zich pas voor sinds ik een nieuw platform (CPU + Mobo + RAM) geïnstalleerd heb, zou een BIOS update een oplossing zijn? Ik doe dit liever niet zonder jullie advies, omdat ik hier niet genoeg van afweet..
De BSOD komt in verhouding relatief vaak voor bij het starten van een programma (game) of het wakker maken van de computer uit slaapstand. Gemiddeld 1x per 2 dagen. Daarnaast heb ik nog een ander probleem, als ik de PC aanzet wil hij niet booten (knipperende cursor op leeg zwart scherm), tenzij ik F12 doe en handmatig de HDD met de bootpartitie aangeef. Weet niet of dit er niets mee te maken heeft, maar ik geef het voor het geval dat, aan.
Specs:
Gigabyte Z87X-UD3H
Intel Core i5 4670K
8 GB DDR 3 1600 RAM
Club3D Radeon R9 270 (non-X)
Win 7 Ultimate x64
Seagate HDD (500 GB)
Coolermaster Silent Pro 600M
Ben benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen!