Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Kan iemand mij helpen met de dubbele agenda afspraken te reduceren tot gewoon 1 enkele?

Ik weet niet hoe het komt, maar plotseling maakt mijn Android 4.1 telefoon soms een agenda afspraak dubbel. Ik dacht eerst dat het kwam doordat een afpraak periodiek wordt herhaald (wekelijks op maandag bijvoorbeeld). Maar ook een afspraak die eenmalig plaatsvindt wordt door Android soms ook dubbel gemaakt.

Al mijn agenda afspraken zijn niet lokaal, maar online en worden gesyncd met mijn Google Calendar. Het vreemde is dat als ik op mijn PC via een webbrowser in mijn Gmail/Google Calendar kijk, dan staan de afspraken daar niet dubbel in.

Ik probeerde eerst een periodieke/herhaling afspraak die dubbel op m'n telefoon staat te verwijderen. Maar daarmee werd gelijk alle herhalingen ervan ook verwijderd. :?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zonder dat ik alle agenda afspraken verlies?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Een dubbele agenda hoeft natuurlijk niet altijd veroorzaakt te worden door Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Momus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:20:
Een dubbele agenda hoeft natuurlijk niet altijd veroorzaakt te worden door Android...
Ik weet ook niet waardoor het veroorzaakt wordt. Ik zet ze er in ieder geval niet zelf bewust in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
En als je in de agenda app kijkt in de instellingen kun je daar dan kalenders selecteren?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-04 17:25

Gmount

Ecorunner lid

Bedoel je dat je 2 keer een notificatie krijgt voor een afspraak met een herinnering? Dan heb je waarschijnlijk 2 verschillende agenda apps geinstalleerd staan die allebei synchroniseren met de google agenda en dus ook allebei een notificatie geven. Probeer om de agenda-app die je niet gebruikt uit te schakelen/verwijderen of de synchronisatie uit te zetten.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janshuizing
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-04 19:19
Heel oud topic maar ik loop tegen zelfde probleem aan maar dan andersom.
Ik dacht dat ik gek werd maar ik heb op mijn pc in google agenda dubbele en soms 3 dubbele afspraken staan.
Op mijn telefoon staat er dan maar 1.
Ik kan de naam veranderen op die van de pc en zo krijg ik die afspraken wel te zien op mijn telefoon.
Gekke is is dat de computer niet een reeks herkend en ik iedere afspraak zou moeten wijzigen. Is de naam op mijn telefoon veranderd en ik verwijder die afspraak dan ziet hij wel een reeks en verdwijnt de afspraken ook op mijn computer. Wie o wie weet hier meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Maak even een nieuw topic aan en geef daar even aan welke agenda je gebruikt, welke telefoon je hebt, wat voor account je gebruikt voor de agenda synchronisatie en wat je al geprobeerd hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.