Of via een internetwinkelOp dinsdag 12 juni 2001 17:15 schreef GambitRS het volgende:
In een computerwinkel
Kom op man, gewoon een beetje zoeken en je hebt er een.
De core's van die snelheid zijn over het algemeen toch wel AXIA of die andere.
Die AXIA`s kan ik ook wel vinden maar die AYHJA`s nietOp dinsdag 12 juni 2001 17:17 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Of via een internetwinkel
Kom op man, gewoon een beetje zoeken en je hebt er een.
De core's van die snelheid zijn over het algemeen toch wel AXIA of die andere.
Ga gewoon naar zo'n computer toko toe en zeg ff dat je de cores wilt bekijken. Er zal er vast wel een tussen zitten.Op dinsdag 12 juni 2001 17:19 schreef schumache het volgende:
[..]
Die AXIA`s kan ik ook wel vinden maar die AYHJA`s niet
En op een vraag als die van jou kan je niks anders dan dit soort reply's verwachten.
Niemand weet het dus....Op dinsdag 12 juni 2001 17:21 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Ga gewoon naar zo'n computer toko toe en zeg ff dat je de cores wilt bekijken. Er zal er vast wel een tussen zitten.
En op een vraag als die van jou kan je niks anders dan dit soort reply's verwachten.
Jah das lekker naast de deurOp dinsdag 12 juni 2001 17:30 schreef Fl3xx het volgende:
Bij de fabriek!
Verwijderd
Faldera,
fldrieks ?

Misschien komt het omdat die code altijd uit vier letters bestaat,
en niet uit vijf..
.. t'is maar een vermoeden ..
fldrieks ?
Misschien komt het omdat die code altijd uit vier letters bestaat,
en niet uit vijf..
.. t'is maar een vermoeden ..
die code bestond uit 4 maar tegenwoordig uit 5 geloof ik
Ik heb zo'n 5cijferige 1.333 besteld bij perfect systeems.
Ik vroeg voor een AXIA maar ze zeiden dat ze een nieuwe hadden
hij schijnt tot 1.660 te oc te zijn, en met een coolermaster 6I11 kan die makelijk 1.5 halen.
Ik krijg hem dinsdag.
Ik vroeg voor een AXIA maar ze zeiden dat ze een nieuwe hadden
hij schijnt tot 1.660 te oc te zijn, en met een coolermaster 6I11 kan die makelijk 1.5 halen.
Ik krijg hem dinsdag.
ik dacht dat alle 1400 mhz`en AYHJA cores haddenOp dinsdag 12 juni 2001 17:19 schreef schumache het volgende:
[..]
Die AXIA`s kan ik ook wel vinden maar die AYHJA`s niet
Jah?Op dinsdag 12 juni 2001 17:58 schreef marteltor het volgende:
[..]
ik dacht dat alle 1400 mhz`en AYHJA cores hadden
Space Promtion (www.space-promtion.nl) verkoopt ze, maar ze zijn wel duur: AMD Athlon Thunderbird 1333/266 AYHJA fl. 620,00
Kijk hier heb ik wat aan!!!Op dinsdag 12 juni 2001 18:41 schreef Kunyfyer het volgende:
Space Promtion (www.space-promtion.nl) verkoopt ze, maar ze zijn wel duur: AMD Athlon Thunderbird 1333/266 AYHJA fl. 620,00
Thnx Kunyfyer
Ik zie op `hun website er niks over staanOp dinsdag 12 juni 2001 18:59 schreef FMS het volgende:
bij perfect systeem kosten ze 560, ik heb em ook besteld
Mjah ben ik ook benieuwd naar!!Op dinsdag 12 juni 2001 19:37 schreef WeetNiet het volgende:
kijk eens bij http://ocz.safeshopper.com
Iemand al ervaring met bestellingen hier?
Verwijderd
Hey die url doet het niet!Op dinsdag 12 juni 2001 18:41 schreef Kunyfyer het volgende:
Verwijderd
probeer http://www.space-promotion.nl/ eens..Op dinsdag 12 juni 2001 23:38 schreef Dreamy het volgende:
[..]
Hey die url doet het niet!
Verwijderd
Ik vind het triest dat winkels de prijzen van hun TB's hoger maken door er een core-code bij te zetten. Een TB blijft een TB, en een TB1GHz AYHJA, als die bestaat, ga je niet 150 duurder maken dan een 'normale' andere
Pff........ plaatselijke computerzaak.... en je zegt dat je een AXIA/AYHJA core wilt hebben... dan zeggen ze waarschijnlijk: Wat? Dan zeg je waar ze AXIa/AYHJA kunnen vinden op de core.
Heb hier ondertussen een bestelling geplaatst, Tb1333 / AYHJA en 2*256Mb 150/cas 2 voor $ 337.36 incl verzending.Op dinsdag 12 juni 2001 19:37 schreef WeetNiet het volgende:
kijk eens bij http://ocz.safeshopper.com
Iemand al ervaring met bestellingen hier?
Ben benieuwd
Absolute n00body
Verwijderd
The Overclockerz Store is inderdaad goedkoop en goed . Daar komt mijn Duronnetje 600 gegarandeerd 1Ghz voor $69 ook vandaan. 
Let er alleen wel op dat bij 100 piek en hoger de kans veel groter is dat je in de BTW fuik loopt, dus reserveer 19% extra over het bedrag incl. verzendkosten !
Let er alleen wel op dat bij 100 piek en hoger de kans veel groter is dat je in de BTW fuik loopt, dus reserveer 19% extra over het bedrag incl. verzendkosten !
Wat is het verschil ook alweer precies ? Wat het alleen dat de Axia core beter te overklokken was ?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
http://www.hardware.nl
had om een 1.333 axia gevraagd, kreeg een 1.333 met ayhja core (foutje, dat geld voor 2,Tyan
)
had om een 1.333 axia gevraagd, kreeg een 1.333 met ayhja core (foutje, dat geld voor 2,Tyan
Pagina: 1