Sinds een paar maanden laden mijn websites en plaatjes niet goed. telkens als ik een website wil bezoeken kan hij geen verbinding maken. ik moet eerst 5x vernieuwen voordat ik op een website kan, dezel laadt dan heel krom of ik kan geen plaatjes zien. na weer 3x vernieuwen krijg ik de website eindelijk goed. dit is bij google chrome + internet explorer andere browsers heb ik niet geprobeerd. ik heb wel volle snelheid met downloaden verder. maar heel af en toe stopt de download, omdat hij even geen verbinding kan maken. dit probleem heb ik met kabelinternet + wifi.
bij tele2 konden ze geen problemen ontdekken op afstand. ze hebben een monteur gestuurd, die heeft een kabeltje gefixed en verder geen problemen gevonden. daarna heb ik weer gebeld, en kreeg een nieuwe modem. deze geinstalleerd maar het probleem zet zich voort. het valt me op dat dit is gebeurd nadat ik windows 8.1 heb geinstalleerd. dit heb ik nooit met mijn windows 7 gehad. kan het hieraan liggen ?
bij tele2 konden ze geen problemen ontdekken op afstand. ze hebben een monteur gestuurd, die heeft een kabeltje gefixed en verder geen problemen gevonden. daarna heb ik weer gebeld, en kreeg een nieuwe modem. deze geinstalleerd maar het probleem zet zich voort. het valt me op dat dit is gebeurd nadat ik windows 8.1 heb geinstalleerd. dit heb ik nooit met mijn windows 7 gehad. kan het hieraan liggen ?
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 08-10-2014 16:24 ]