Ik zoek een naar nieuwe videokaart
Ik ben op zoek naar een nieuwe Nvidia kaart geen AMD. Mijn huidige videokaart is Nvidia Geforce GTS450.Ik wil graag voor games spelen zoals Assassins Creed, Dragon age, call of duty en Battlefield.
Wat is je budget?
Ongeveer wat ik wil uitgeven is 250-350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag de EVGA of een ASUS willen b.v van Geforce 970 GTX of GTX 960. Ik weet dat de GTX960 nog niet uit is maar ik wil deze wel in mijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn belangrijke vraag is of mijn huidige systeem geen bottleneck gaat vormen:
CPU: Intel Quad 9450
Mobo: Asus P5Q-E intel P45 chipset.
Geheugen: DDR 2 8 GB GSkill
SSD: Samsung 830 pro
HDD: WD black 500 GB, 1TB en Samsung 750
Voeding: Corsair CXM500W
Ik heb op internet gelezen dat pci express 2.0 en 3.0 qua prestatie niet zoveel uitmaakt. Toch twijfel ik over de andere componenten. Wat ik graag wil is prima gamen op high settings. Eerlijk gezegd wil ik mijn huidige systeem nog niet upgraden. Wat adviseren jullie mij aan?
Ik ben op zoek naar een nieuwe Nvidia kaart geen AMD. Mijn huidige videokaart is Nvidia Geforce GTS450.Ik wil graag voor games spelen zoals Assassins Creed, Dragon age, call of duty en Battlefield.
Wat is je budget?
Ongeveer wat ik wil uitgeven is 250-350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag de EVGA of een ASUS willen b.v van Geforce 970 GTX of GTX 960. Ik weet dat de GTX960 nog niet uit is maar ik wil deze wel in mijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn belangrijke vraag is of mijn huidige systeem geen bottleneck gaat vormen:
CPU: Intel Quad 9450
Mobo: Asus P5Q-E intel P45 chipset.
Geheugen: DDR 2 8 GB GSkill
SSD: Samsung 830 pro
HDD: WD black 500 GB, 1TB en Samsung 750
Voeding: Corsair CXM500W
Ik heb op internet gelezen dat pci express 2.0 en 3.0 qua prestatie niet zoveel uitmaakt. Toch twijfel ik over de andere componenten. Wat ik graag wil is prima gamen op high settings. Eerlijk gezegd wil ik mijn huidige systeem nog niet upgraden. Wat adviseren jullie mij aan?