Ik zou het doen!
Verwijderd
Euh... stoute sigaretjes gerookt misschien ?
Of anders je volume even aanpassen en met je mic niet te dicht bij de boxen zitten.
Of anders je volume even aanpassen en met je mic niet te dicht bij de boxen zitten.
ja ok heb al extra een headphone opgezet.. maar ik hoor mezelf daardoor. en de andere partij hoort me niet
Ik zou het doen!
De microfoon zit te dicht bij de koptelefoon.
Hierdoor krijg je dat piepen (rondzingen)
En, hoor je je zelf.
Nooit telekids gekeken vroeger?
En, hoor je je zelf.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
WTF heeft telekids met rondzingen te maken?Op dinsdag 12 juni 2001 17:19 schreef Paitor het volgende:
De microfoon zit te dicht bij de koptelefoon.
En, hoor je je zelf.
Het is trouwens ook dikke fun om met rits-tele (telefoon via internet werkt al met 36k6) jezelf op te bellen en dan de speaker van je telefoon tegen de mic van de pc te zetten, en dan praten maar. Succes verzekerd! Vet eng klinkt dat
Bij telekids kon je bellen, en die dozen lieten dan hun tv aan staan, waardoor je je zelf hoorde echoën, but never mind.Op dinsdag 12 juni 2001 17:24 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
WTF heeft telekids met rondzingen te maken?
Het is trouwens ook dikke fun om met rits-tele (telefoon via internet werkt al met 36k6) jezelf op te bellen en dan de speaker van je telefoon tegen de mic van de pc te zetten, en dan praten maar. Succes verzekerd! Vet eng klinkt dat
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Even dubbelklikken op het speakertje naast de klok (dus niet op het liveware-icoon!), en dan bij de playback-properties de mic. muten, en bij de recording-props. de mic. selecteren.
Pagina: 1