Heel oud LCD scherm. Als ik hem aanzet blijft de backlight maar 20 secondes aan, en gaat daarna uit. (Soms werkt hij zelfs voor langere tijd gewoon goed.) Als je hem uit en weer aan zet werkt hij weer even voor 20 secondes. Je kan nog een beetje een beeld zien, dus het is echt alleen de backlight.
Als ik het goed begrijp, kan je in dit geval: het powerboard vervangen (maar voor een oude LCD kan je die waarschijnlijk niet vinden); je kan een backlight buiten de originele bedrading om aansluiten (maar dat vind ik geen koshere oplossing).
Ik heb hem opengemaakt, en ik zie geen opzichtige beschadigingen.
Hoewel het er slecht uitziet, heb ik toch even de vraag voordat ik hem bij het vuil zet: bestaat er een kans dat ik hem zelf zou kunnen repareren m.n. door een condensator o.i.d. te vervangen?
Als ik het goed begrijp, kan je in dit geval: het powerboard vervangen (maar voor een oude LCD kan je die waarschijnlijk niet vinden); je kan een backlight buiten de originele bedrading om aansluiten (maar dat vind ik geen koshere oplossing).
Ik heb hem opengemaakt, en ik zie geen opzichtige beschadigingen.
Hoewel het er slecht uitziet, heb ik toch even de vraag voordat ik hem bij het vuil zet: bestaat er een kans dat ik hem zelf zou kunnen repareren m.n. door een condensator o.i.d. te vervangen?