Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keystone aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27
Ik ben bezig om toch maar de wireless bridge die ik in mijn huis heb te vervangen voor een Cat6 kabel. (stugge kern 100% koper, 1 die aangeraden werd in het topic)

Onlangs heb ik een dag lopen zoeken naar een inbouw coax + RJ-45 WCD. Toen ik naar lang zoeken geen mooie vond, heb ik besloten om cat 6 keystones aan te schaffen. En zelf wel hiervoor ruimte te maken in een standaard Coax WCD.

Alleen nu is mijn wordt mijn setup:

Router -> ? kabel -> Keystone -> ? kabel -> Unmanaged switch -> ? kabel -> TV

Hoe moet ik de kabels aansluiten straight / crossover. Zelf denk ik gewoon alles Straight. Maar door dat keystone ding twijfel ik er over. Graag de ? invullen :)

Alvast dank :)

Certified Google Teacher.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

altijd straight.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Gigabit is sowiso auto MDI/MDIX

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27
Super bedankt. Dan ga ik de kabels aansluiten

Certified Google Teacher.

• Aotearoa
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:42
<offtopic>Ik heb ook uren lopen zoeken naar een fatsoenlijke coax+rj45 wandcontactdoos. Tot ik erachter kwam dat je natuurlijk ook gewoon een standaard WCD kan kopen waar 2x keystone in past en dan 1x keystone rj-45 voor je netwerk, en 1x keystone coax voor je TV. Goole maar eens op keystone coax. Of kijk eens in "Het grote topic voor nette lan afwerking thuis deel 3" --> Het grote topic voor nette lan afwerking thuis deel 3</offtopic>