Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Toetsenbord Toshiba L50-A

Pagina: 1
Acties:

• a15ki
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
Mensen,

mijn vrouw heeft gisteren een glas thee over de laptop laten vallen. Nu heb ik het zoveel mogelijk op de kop laten drogen maar het toetsenbord werkt niet meer naar behoren. Sommige toetsen doen het niet, andere geven een andere invoer.

Mijn probleem is alleen dat ik het toetsenbord niet van de laptop krijg. De onderkant krijg ik er nog wel af maar zie aan de toetsenbord kant nergens schroefjes oid. Ook geen kap waar het eventueel onder kan zitten

Mijn vraag:

Hoe kan ik het toetsenbord verwijderen om deze te drogen/schoonmaken of eventueel te vervangen

Volledig typenummer is Toshiba L50-A-1DF.

Youtube, google en dit forum hebben me nog niet verder geholpen....

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Om te beginnen, een beetje dom dat je na deze korte tijd de laptop al weer aan hebt gezet, maar dat is mijn mening.

Om te beginnen, er zit een soort lijst om het toetsenbord heen, daar moet je een dun stuk plastic (gitaar pick, of een spudger) tussen stoppen, en zo kan je het toetsenbord verwijderen.

Succes!

• a15ki
dankjewel speakerfreak,

mee eens dat hij te snel weer is aangezet, er bleek meer overheen te zijn gegaan dan mij verteld was,

Ik kreeg net goed bericht van mijn verzekering dat ik dit kan laten repareren, dus zo maar eens naar de winkel gaan!

groeten en bedankt!

• a15ki
dit topic mag dus gesloten worden