(Ik kan me herinneren dat hier al een topic over bestond, maar die kan ik dus nergens vinden
)
Er was al eerder getornd aan de kleuren van de syntax highlighting in code, maar nu gaat het echt nergens meer over.
Er zit amper contrast in de verschillende tokens.
Ter vergelijking, dit was hoe het eruit zag voor dat de code highligher werd gereplaced door het huidige systeem: .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7"
Er was al eerder getornd aan de kleuren van de syntax highlighting in code, maar nu gaat het echt nergens meer over.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| static const unsigned cWidth = 100, cHeight = 100; unsigned arr[cWidth * cHeight]; void update() { // move all rows up memmove(arr, arr + cWidth, cWidth * (cHeight - 1) * sizeof(unsigned)); unsigned * pBottom = arr + (cHeight - 1) * cWidth; // draw red line on next-to-last row for (unsigned i = x1, i <= x2, x++) pBottom[i - cWidth] = 0xff0000ff; // ... } |
Er zit amper contrast in de verschillende tokens.
Ter vergelijking, dit was hoe het eruit zag voor dat de code highligher werd gereplaced door het huidige systeem: .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.