Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
smartphone voor mijn vriendin.
Ze heeft momenteel een Iphone 5 maar de batterij is echt een ramp, dus liefst een smartphone met een goede batterij.
Ze wil niet meegaan met de grote smartphones, dus graag maximaal 5 inch scherm.
Verder een goede prijs-kwaliteit verhouding, een Iphone 6 voor 800€ is gewoonweg belachelijk als je ziet dat een Oneplus One veel beter is en dan voor 300€.
Wat is je budget?
300-450€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
dagelijks gebruik: mailen, internet,foto's en games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe kom ik op een Samsung Galaxy S5 maar de software van Samsung is echt een afknapper. Dan heb ik nog de Sony Xperia Z3 maar de camera is daar een tegenvaller.
Eventueel een Xiaomi MI4?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er nog iemand een voorstel? Toestellen die ik nog niet vernoemd heb maar ook in het profiel passen? Of eventueel weet van toestellen die binnenkort gaan uitkomen en aansluiten op wat ik zoek?
Ik zoek een?
smartphone voor mijn vriendin.
Ze heeft momenteel een Iphone 5 maar de batterij is echt een ramp, dus liefst een smartphone met een goede batterij.
Ze wil niet meegaan met de grote smartphones, dus graag maximaal 5 inch scherm.
Verder een goede prijs-kwaliteit verhouding, een Iphone 6 voor 800€ is gewoonweg belachelijk als je ziet dat een Oneplus One veel beter is en dan voor 300€.
Wat is je budget?
300-450€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
dagelijks gebruik: mailen, internet,foto's en games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Tot nu toe kom ik op een Samsung Galaxy S5 maar de software van Samsung is echt een afknapper. Dan heb ik nog de Sony Xperia Z3 maar de camera is daar een tegenvaller.
Eventueel een Xiaomi MI4?
Welke vragen heb je hier nog over?
Heeft er nog iemand een voorstel? Toestellen die ik nog niet vernoemd heb maar ook in het profiel passen? Of eventueel weet van toestellen die binnenkort gaan uitkomen en aansluiten op wat ik zoek?