Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede Wordpress plugin voor youtube en vimeo video's

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• rmberendsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-10-2020
Ik zoek een Wordpress plugin voor youtube en vimeo video's. Wat moet die plugin allemaal kunnen?
- Galleries maken van een heel kanaal, die automatisch wordt bijgewerkt als er een nieuwe video aan dat kanaal is toegevoegd.
- Galleries maken van een playlist, die automatisch wordt bijgewerkt als er in die youtube playlist een nieuwe video wordt toegevoegd.
- Afspelen in een popup en natuurlijk op Full-HD.
- Titel van de video's moet per video getoond kunnen worden.
- Omschrijving van de video in youtube / vimeo moet ook meegenomen kunnen worden, in te stellen tot een maximaal aantal karakters.
- Graag zowel met shortcodes als via widgets te gebruiken.
- wat extra configuratiesettings kan geen kwaad

Wie o wie kan mij hieraan helpen... Liefst natuurlijk een gratis plugin ;) Ik zoek me al een tijd lang rot naar de juiste plugin, maar telkens mist er weer iets of het werkt niet zoals ik wil of zou verwachten.
Thnx alvast allemaal voor het meedenken :)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Even zoeken op youtube in de WordPress plugin repository geeft volgens mij best wat aardige resultaten: https://wordpress.org/plugins/search.php?q=youtube

Gezien je eisenpakket zou je toch moeten gaan denken aan maatwerk. Over het algemeen moet je bij het gebruiken van een plugin toch wat concessies doen aan wat je in eerste instantie in gedachten had.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
In de Devschuur® hebben we 't over zélf ontwikkelen; zoeken naar kant-en-klare plugins zul je zelf moeten doen ;)
rmberendsen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:11:
Ik zoek me al een tijd lang rot naar de juiste plugin, maar telkens mist er weer iets of het werkt niet zoals ik wil of zou verwachten.
Het is wel handig als je voortaan even vermeldt wat je dan al gevonden hebt zodat mensen hun tijd niet lopen verdoen met dingen aandragen die je al gevonden (en afgeschoten) hebt; zoals ook vermeld wordt in onze Quickstart ;)
5. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 09-10-2014 14:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.