Ik zoek een Wordpress plugin voor youtube en vimeo video's. Wat moet die plugin allemaal kunnen?
- Galleries maken van een heel kanaal, die automatisch wordt bijgewerkt als er een nieuwe video aan dat kanaal is toegevoegd.
- Galleries maken van een playlist, die automatisch wordt bijgewerkt als er in die youtube playlist een nieuwe video wordt toegevoegd.
- Afspelen in een popup en natuurlijk op Full-HD.
- Titel van de video's moet per video getoond kunnen worden.
- Omschrijving van de video in youtube / vimeo moet ook meegenomen kunnen worden, in te stellen tot een maximaal aantal karakters.
- Graag zowel met shortcodes als via widgets te gebruiken.
- wat extra configuratiesettings kan geen kwaad
Wie o wie kan mij hieraan helpen... Liefst natuurlijk een gratis plugin
Ik zoek me al een tijd lang rot naar de juiste plugin, maar telkens mist er weer iets of het werkt niet zoals ik wil of zou verwachten.
Thnx alvast allemaal voor het meedenken
- Galleries maken van een heel kanaal, die automatisch wordt bijgewerkt als er een nieuwe video aan dat kanaal is toegevoegd.
- Galleries maken van een playlist, die automatisch wordt bijgewerkt als er in die youtube playlist een nieuwe video wordt toegevoegd.
- Afspelen in een popup en natuurlijk op Full-HD.
- Titel van de video's moet per video getoond kunnen worden.
- Omschrijving van de video in youtube / vimeo moet ook meegenomen kunnen worden, in te stellen tot een maximaal aantal karakters.
- Graag zowel met shortcodes als via widgets te gebruiken.
- wat extra configuratiesettings kan geen kwaad
Wie o wie kan mij hieraan helpen... Liefst natuurlijk een gratis plugin
Thnx alvast allemaal voor het meedenken