hey folks!
Hopelijk kunnen jullie me helpen.. Na een verhuizing ben ik gisteravond bezig gegaan om alles weer aan te sluiten zoals gewenst. Hieronder ook mijn pc met Samsung 2053BW monitor. De monitor heeft tot het moment van verhuizen prima gewerkt, maar bij het aansluiten gisteren kreeg de monitor geen stroom vreemd genoeg, althans dat is de conclusie die ik trok na het veelvuldig/wanhopig in drukken van het power-knopje.
Ik heb de volgende stappen genomen;
Hopelijk kunnen jullie me helpen.. Na een verhuizing ben ik gisteravond bezig gegaan om alles weer aan te sluiten zoals gewenst. Hieronder ook mijn pc met Samsung 2053BW monitor. De monitor heeft tot het moment van verhuizen prima gewerkt, maar bij het aansluiten gisteren kreeg de monitor geen stroom vreemd genoeg, althans dat is de conclusie die ik trok na het veelvuldig/wanhopig in drukken van het power-knopje.
Ik heb de volgende stappen genomen;
- Andere kabel van mijn werkende(!) tweede monitor (Samsung 710N) aangesloten. ==> Monitor werkt niet, kabel is niet het probleem?
- Voedingskabel van de Samsung 2053BW monitor aangesloten op de 710N ==> Monitor werkt, dus kabel is niet het probleem?
- De aangesloten HDIMI/DVI kabels van beide monitoren losgekoppeld en bovenstaande stappen herhaald. Kon me niet voorstellen dat het wat uit zou halen, maar toch..
- Beide voedingskabels van de monitoren met een spanningszoeker getest, en stond spanning op.