..en nou heb ik dus een mooi stuk raamrubber ( http://www.pcmods.com/molding.htm ) maar ben ik op zoek naar een handige manier om mijn acrylglas op exact de goede maat te krijgen en vervolgens het zwikkie in mijn kast te verwerken. Kortom: is er ergens een goeie howto of iemand met ervaring? Pcmods verwijst naar een review op virtualhideout.net maar die ligt voorlopig nog op zijn gat.
nee dat is er niet voor want dat ik zoooooooooooo makkelijk 
mja... ook nog ff nuttig antwoord...
gewoon je raam op het glas leggen en dan het erop tekenen (ietskleiner dan het raam zelf) dan met een mes ofzo (wees creatief) eruit snijden.
mja... ook nog ff nuttig antwoord...
gewoon je raam op het glas leggen en dan het erop tekenen (ietskleiner dan het raam zelf) dan met een mes ofzo (wees creatief) eruit snijden.
Audi A8 W12 6.0
Gewoon plexiglas stukkie groter maken dan je raam en dan erachter bevestigen?
Doet iedereen hier, en heb ik ook succesvol gedaan.
Doet iedereen hier, en heb ik ook succesvol gedaan.
ik kreeg bij mijn window kit een ringetje, daar kon ik heel makkelijk de omtrekken van het plexiglas mee tekenen (potlood in het gaatje en de omtrekken volgen)
en andersom kan natuurlijk ook als je al een gat in je case hebt, die leg je op je plexiglas en dan ga je met het ringetje langs de binnenkant
en andersom kan natuurlijk ook als je al een gat in je case hebt, die leg je op je plexiglas en dan ga je met het ringetje langs de binnenkant
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat dacht ik ook, totdat ik het spul uitpakte. Erg dik, beetje zo'n vorm >^< met het middelste punt voor de sluitstrip en die buitenste gleuven voor glaasje en raamrand. Ben nu al iets verder, moet alleen iets slims bedenken om mijn raampje net iets kleiner als het gat in mijn kast uit te zagen. Heb iets te duur spul gekocht voor een barbaar als ik
je hebt idd een ringetje nodig ... ik zal ff kijken hoe groot het ringetje is ...
je moet het gat ong 4mm groter maken dan het plexiglas (aan elke kant ... dan past het perfect
je moet het gat ong 4mm groter maken dan het plexiglas (aan elke kant ... dan past het perfect
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Pagina: 1