Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk de pc zakelijk gebruiken, denk dus vrij simpel office, internet etc. Geen spellen of al te zware toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maxbudget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wi-fi en een kaartlezer. Ook een kleurenlaserprinter met apple airprint ondersteuning. Verder heb ik nog een bijpassende modemrouter nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk kwaliteit en toekomstbestendigheid is belangrijk; een stil en soepel systeem wat lang mee kan.
Met als basis de BBG van september heb ik onderstaand systeem samengesteld, uiteraard heb ik de videokaart weggelaten, en de voeding naar beneden aangepast. Ik heb gekozen voor zowel een hdd als een ssd.
Ik twijfel over de monitor, althans ik heb zelf al jaren naar tevredenheid een Dell en zo kwam ik eigenlijk direct op deze IPS monitor uit. Ook heb ik weinig ervaring met wi-fi kaartjes, liefst wil ik een ac-kaart maar ik zie eigenlijk alleen usb-sticks in deze categorie, voldoen deze ook?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Ik wil voornamelijk de pc zakelijk gebruiken, denk dus vrij simpel office, internet etc. Geen spellen of al te zware toepassingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen maxbudget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wi-fi en een kaartlezer. Ook een kleurenlaserprinter met apple airprint ondersteuning. Verder heb ik nog een bijpassende modemrouter nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk kwaliteit en toekomstbestendigheid is belangrijk; een stil en soepel systeem wat lang mee kan.
Met als basis de BBG van september heb ik onderstaand systeem samengesteld, uiteraard heb ik de videokaart weggelaten, en de voeding naar beneden aangepast. Ik heb gekozen voor zowel een hdd als een ssd.
Ik twijfel over de monitor, althans ik heb zelf al jaren naar tevredenheid een Dell en zo kwam ik eigenlijk direct op deze IPS monitor uit. Ook heb ik weinig ervaring met wi-fi kaartjes, liefst wil ik een ac-kaart maar ik zie eigenlijk alleen usb-sticks in deze categorie, voldoen deze ook?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,70 | € 158,70 |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,40 | € 47,40 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 30,33 | € 30,33 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2412M Zilver | € 252,- | € 252,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,65 | € 24,65 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Seasonic G-Serie 360Watt | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Akasa Interne USB 3.0 5-poort cardreader met eSATA en 3x USB 2.0 en 2x USB 3.0 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | HP Laserjet Pro CP1025nw Color Printer | € 138,04 | € 138,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 982,97 | |