Goede morgen mede-Tweakers!
Op het moment heb ik thuis een Thecus N4200 thuis staan. Na deze een tijdje gebruikt te hebben wil ik toch wat anders. Iets dat zich makkelijker laat gebruiken en nog wat sterker is. Oftewel een HTPC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat het een dood stille pc word. Waar bijv. Plex op zal draaien om lekker te kunnen streamen, of Sickbeard en Couchpotato om van alles downloaden. In de toekomst ook via nieuwsgroepen downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400 euro, liefst voor zo min mogelijk natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zal alleen een Western Digital Red 2TB schijf zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal alles nodig hebben, van SSD tot CPU. Natuurlijk zo zuinig en stil mogelijk.
Ik heb zelf een lijstje samen kunnen stellen. Het is een "sketch" want het kan denk ik nog wel veel zuiniger en goedkoper:P
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe zijn alle merken welkom, ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Natuurlijk geen MS-Tech
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo als ik al vermeld had moet het systeem zo stil en zuinig mogelijk worden. Deze zal hoogst waarschijnlijk in de woonkamer worden geplaatst.
Ik hoop dat jullie me een stapje in de goede richting kunnen geven!
Alvast bedankt
Op het moment heb ik thuis een Thecus N4200 thuis staan. Na deze een tijdje gebruikt te hebben wil ik toch wat anders. Iets dat zich makkelijker laat gebruiken en nog wat sterker is. Oftewel een HTPC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat het een dood stille pc word. Waar bijv. Plex op zal draaien om lekker te kunnen streamen, of Sickbeard en Couchpotato om van alles downloaden. In de toekomst ook via nieuwsgroepen downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 400 euro, liefst voor zo min mogelijk natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zal alleen een Western Digital Red 2TB schijf zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal alles nodig hebben, van SSD tot CPU. Natuurlijk zo zuinig en stil mogelijk.
Ik heb zelf een lijstje samen kunnen stellen. Het is een "sketch" want het kan denk ik nog wel veel zuiniger en goedkoper:P
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 57,80 | € 57,80 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 380,65 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe zijn alle merken welkom, ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Natuurlijk geen MS-Tech
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo als ik al vermeld had moet het systeem zo stil en zuinig mogelijk worden. Deze zal hoogst waarschijnlijk in de woonkamer worden geplaatst.
Ik hoop dat jullie me een stapje in de goede richting kunnen geven!
Alvast bedankt