Toon posts:

Nieuwe game Pc bouwen :D

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe game pc bouwen met een prijs rond de 500/600euro heb iemand iets aan te raden? |:(

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 10:15
Ff slapen.

You will understand energy and you will be happy.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-02 12:28
trusten.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mediamarkt.

Slaap lekker iedereen.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mycom.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Bexte dokterdodo,
We verwachten bij het openen van een soortgelijk topic heel veel meer dan je nu hebt gedaan. Je moet allereerst posten in het juiste subforum, te weten Desktop Aankoopadvies. Vervolgens verwachten we dat je alle vragen uit het DAA beleid beantwoord. Voor de makkelijkheid zijn die al vast voor je in de openingspost gezet. Iets soortgelijks zag je ook toen je dit topic opende. Het staat er niets voor niets, dus edit het niet weg.

Als laatste verwachten we dat je zelf met een lijstje komt met behulp van de Handleiding Pricewatch. Uiteraard kan je alle losse onderdelen zelf uitkiezen, maar er staan voldoende goede voorbeelden tussen de andere topics die je (gedeeltelijk) kan overnemen. Post dat in je openingspost, dan kan er een zinnige discussie ontstaan.

Nu zie ik dat niet gebeuren dus sluit ik het topic. Het staat je vrij een nieuw topic te openen, nu weet je in ieder geval hoe en wat.

Succes!

ps. @de rest, doe jezelf en anderen een lol en maak een topicreport aan. Aan dit soort reacties heeft niemand wat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.