PC-gaming over 15 meter op Smart tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 15:50
Ik heb een vraag. Is er 'iets' in de markt, iig iets buiten een 15 m lange usb en hdmi kabel, zodat ik games kan spelen met een usb controller/gamepad op me smart tv 15 meter afstand vanaf me windows pc?
Ik lees genoeg over dat boven de 10 meter zowel hdmi als usb behoorlijk allerei verlies heeft, en ik ben niet zo thuis in kabels en de prijs-range is vrij groot voor een hdmi kabel van 15 meter.
Of is het beter, want het is zo voor zo nu en dan wanneer een maatje langs komt bv. om fifa te spelen, toch beter om maar de hele desktop te verhuizen naast de tv. t's zowieso goedkoper :)

[ Voor 4% gewijzigd door roycerolls op 07-10-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 03:49
Speel zelf met een 23 inch 1080p scherm (hmdi kabel 10 meter (koste me maar een 10tje geloof ik)) en een usb hub trust met daarin in me g930(headset usb), muis, toetsenbord en webcam (kabel 10 meter ook) en dat gaat goed (speel vooral cs go).

15 meter zou ik het niet weten of dat goed gaat.

Ik zelf zou gewoon de desktop verhuizen (als het om tijdelijk gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:51
Je kan ook Steam In Home gaming gebruiken, dan stream je van je game pc naar bijvoorbeeld een laptop en kun je de controllers in je laptop doen welke voor je tv staat. Moet je wel een extra laptop hebben natuurlijk en FIFA even manueel toevoegen in Steam.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 21:26
Mijn pc staat aan mijn tv aangesloten via een hdmi kabel van 15, nooit problemen mee gehad hoor usb weet niet ik gebruik zelf gewoon een xbox controller en de dinovo mini van logitech. En als ik mijn headset wil die kabel is lang genoeg.

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Je heb draadloze xbox controllers voor je computer. En een HDMI van 10-15 meter doet het prima!