Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 626236

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben in het bezit van een Conceptronic CM3PVR opslag player. Nadat ik dit al enige tijd in mijn bezit heb en laatst op de site van Conceptronic zat te kijken, kwam ik updates tegen voor de firmware van dit product.
Nu heb ik de laatste nieuwe firmware gedownload en op de opslag player geïnstalleerd, dat ging allemaal zoals het hoorde.
Daarna was het echter alleen maar ellende.
De opslag player heb ik aangesloten op mijn tv.
Ik heb vele films op de opslag staan, maar na de update kan ik heel veel films niet meer openen (via de tv). Sommige films worden niet eens weergegeven in de lijst, terwijl als ik op de laptop op de opslag kijk, ze er wel degelijk bij staan.
Andere films worden wel in de lijst weer gegeven, maar zodra ik de optie kies om de film af te spelen, krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.
Alle films die ik op de opslag player heb staan, heb ik eerder wel via de tv kunnen bekijken, dus dit is denk ik echt een probleem van de firmware.

Ik heb Conceptronic al meerdere keren een mail gestuurd en hoewel er op hun site vermeld staat dat ze proberen binnen 48 uur te beantwoorden, vind ik deze 2 weken wachten op antwoord wel wat lang voor het "proberen in 48 uur te antwoorden".
Gezien ik van hen zelf dus geen antwoord krijg, hoop ik dat iemand op dit forum mij kan helpen met dit probleem.

Bijna alle films zijn een .avi bestand, hoewel er af en toe een .mvk of een .mp4 voorbij komt.
De ene .avi kan wel worden afgespeeld op de tv, de andere .avi niet. Dus het ligt denk ik dan ook niet zo zeer aan het bestand type.
Ook heb ik al gekeken via de laptop naar de eigenschappen van de films die wel en niet weer gegeven kunnen worden via de tv, maar hierin staat alles het zelfde ingesteld.

Ik hoop spoedig een antwoord te ontvangen zodat ik weer kan genieten van mijn films!
Alvast bedankt voor de reacties in ieder geval en een fijne dag gewenst!

Groetjes!
Raquel