Toon posts:

Koptelefoon ingang?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Help! Ik mag 's avonds geen herrie meer maken, en heb dus een koptelefoon gekocht om toch muziek te kunnen luisteren zonder dat de buren komen klagen.

Maar hoe ik ook zoek, ik kan nergens op mijn computer een ingang vinden voor mijn koptelefoon ;(

Verwijderd

Je bedoeld uitgang? anders prik je hem in de lineout. ik weet nie wat voor kaartje je hebt maar dat deed ik altijd , heb nu een sblive met livedrive.. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz Ik heb geen line out, alleen een line in

Verwijderd

heb je ook geen uitgang op dat ding dan?? je hebt toch je luidsprekers op je geluidskaart aangesloten :?

Verwijderd

Un-plug je boxen en gebruik die uitgang...

• big_clarence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 21:48

big_clarence

wat kan het schele

Inderdaad is het het slimste om de lijnuitgang te gebruiken, dus omprikken met de speakers of een splitter kopen(paar gulden) zodat je zowel de speakers als de koptelefoon op een uitgang hebt. Heb ik eerder ook gedaan, moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Dus elke keer als ik mijn koptelefoon wil gebruiken de stekker van mijn boxen eruit en die van de koptelefoon erin...

Verwijderd

Het kan ook zijn dat het signaal iets te zwak is.. meestal is line out wat zwakker dan een koptelefoon uitgang.. als je dat niets uitmaakt, kun je net zo goed een splittertje kopen. 3.5 naar 2 x 3.5 mm :)

Verwijderd

Topicstarter
*D oke een splittertje lijkt me wel wat.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

ik steek mn koptelefoon gewoon in mn aansluiting op mn rechterbox :) is nog versterkt ook.

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 17:02 schreef BarbaraKEWL het volgende:
Dus elke keer als ik mijn koptelefoon wil gebruiken de stekker van mijn boxen eruit en die van de koptelefoon erin...
Doe ik ook... gewoon koptelefoon in die groene uitgang van m'n Soundblaster Live. Heeft echt wel meer als genoeg power om een grote koptelefoon aan te drijven, en het klinkt veel beter dan wanneer je der nog es een versterker tussengooit (allemaal ruis enzo).

Verwijderd

Ik heb zo'n lekkere grote koptelefoon met van die lekkere kussens voor je oren drop... 8-) ... steek em gewoon in me speakers-uitgang... kan me koptelefoon ook nog harder zetten dus alles op z'n hardst ---> auw aan me oren!

Hij kan dus makkelijk gewoon in je speakeruitgang...

Ik gebruik em vooral voor cs... mag niet meer om 10/11 uur me boxen aan want me zussies moeten dan maffen... :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
je kan ook als je het echt goed wil doen ffkes een omschakelaartje maken met 2 van die plugingangen (hoe heten ze ook weer) en dan gewoon schakelaartje gebruiken
is volgens mij handiger en je bent voor een 10tje klaar inclusief een mooi kastje
oowja, neem wel een dubbele omschakelaar, een voor links, en een voor rechts
de massa kan je gewoon allemaal doorverbinden

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik dacht dat je met alleen chatten geen geluid nodig had :?
hahaha :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url] ;)
Pagina: 1