PS4 party problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:53
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een PS4 en ik zit vaak in een party met mijn vrienden, maar sinds het begin werkt dit niet helemaal lekker.
Iedereen heeft nat type 2 (waaronder ik), maar ik kan vaak niet met iedereen praten, de ps4 geeft dan aan dat er problemen zijn met het nat type, waardoor ik niet voicechat kan gebruiken met persoon X.
Wat ik dan deed was de party verlaten of mn ps4 opnieuw opstarten, maar vaak kon ik dan wel weer met de mensen praten waarmee het eerst niet kon en niet praten met de mensen waarmee ik eerst wel kon praten....

Even dan wat info over mijn netwerk layout: ik heb beneden een modem staan, een kabel naar boven getrokken en die aangesloten op een switch. Aan de switch zit een kabel die in mn PS4 zit.

Heeft iemand dit probleem met de party chat ook (gehad), of weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Kom maar op met de suggesties/oplossingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeriu
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-05 23:56
Hoi Jesse,

Heb je nog steeds partyproblemen?
Of zijn ze ondertussen opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

ha, dat hebben wij ook toevallig gehad, bij 1 bepaalde persoon in een party van 4. We hebben superveel tests gedaan, en wat uiteindelijk bleek te werken was dat hij zijn ps4 wireless heeft aangesloten in plaats van bekabeld.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 19:44

Oxigeon

En zo is dat!

Ik had dit probleem voorheen (lees: in het begin) ook. Maar na een of andere systeemupdate werkt het nu weer perfect.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal