Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk een gewone werk pc, maar wel met de mogelijkheid om video te bewerken. Ik gebruik hiervoor Pinnacle. Voor fotobewerking gebruik ik Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen rond de 700 euro uit te komen. Minder is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een HP Pavilion p6240nl uit 2009.
Wat kan ik meenemen:
- Ik denk dat ik de huidige harde schijf wel mee kan nemen (1 TB 5400rpm)
- De dvd-brander
- 15-in-1 multimediakaartlezer
- De behuizing (middelgrote ATX)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een SSD hebben waar ik de programma's op installeer en draai. De andere harde schijf is alleen voor opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb er te weinig verstand van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is dat videobewerken zonder haperingen gaat. Laag geluidsniveau is wel heel fijn aangezien de computer op zolder naast de kinderkamer komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb een poging gedaan om een lijst te maken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verstand heb van losse onderdelen. Het liefst koop ik gewoon een kant en klaar systeem, maar daar kon ik niet veel reviews van vinden.
Hopelijk staan er niet teveel onderdelen op die niet bij elkaar horen en hopelijk ben ik niet teveel vergeten.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Voornamelijk een gewone werk pc, maar wel met de mogelijkheid om video te bewerken. Ik gebruik hiervoor Pinnacle. Voor fotobewerking gebruik ik Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen rond de 700 euro uit te komen. Minder is altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een HP Pavilion p6240nl uit 2009.
Wat kan ik meenemen:
- Ik denk dat ik de huidige harde schijf wel mee kan nemen (1 TB 5400rpm)
- De dvd-brander
- 15-in-1 multimediakaartlezer
- De behuizing (middelgrote ATX)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval een SSD hebben waar ik de programma's op installeer en draai. De andere harde schijf is alleen voor opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb er te weinig verstand van.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste is dat videobewerken zonder haperingen gaat. Laag geluidsniveau is wel heel fijn aangezien de computer op zolder naast de kinderkamer komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb een poging gedaan om een lijst te maken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verstand heb van losse onderdelen. Het liefst koop ik gewoon een kant en klaar systeem, maar daar kon ik niet veel reviews van vinden.
Hopelijk staan er niet teveel onderdelen op die niet bij elkaar horen en hopelijk ben ik niet teveel vergeten.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 172,87 | € 172,87 |
| 1 | Asus H97-Pro Gamer | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,58 | € 82,58 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | TP-Link AV600 Gigabit Powerline adapter met 3 aansluitingen startset | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 819,80 | |