FirmWare dillema Lite-On 12x10x40

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb hem toch maar aangeschaft die 12x10x40 van Lite-On, en ben ook even langs hun site geweest, daar is een firmware upgrade voor de 12101B berschikbaar, terwijl dit de 12102B is, moet ik deze nou wel downloaden en gebruiken of moet ik er met mijn jatten vanf blijven? Ik ben een newbe in de CD-R/W wereld dus alle hulp is megenomen.

PS. wat is het mooiste proggie om lekker mee te branden? Nero 5kreeg ik erbij met INCD packetwriting ofzo, maar ik hoorde dat je SafeDisk 2 met WinonCd kan branden, waar kan ik dat halen? alvast bedankt

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Je speler is gloednieuw, blijf er dus effe met je fikken vanaf. Zolang jij geen problemen hebt, niet gaan upgraden. Je kan het namelijk echt je speler verneuken als je het fout doet.

Nero5.5 samen met clonecd zijn de beste brand progies. Met deze twee kan je alles branden.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

A wise man once said: ' If it ain't broken don't attempt to flash it '.

I rest my case.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb de 12x10x32. Deze heeft nog geen fout gemaakt de met de originele firmware. Dus ik laat het lekker zo, en als het bij jou ook goed werkt zou ik er ook gewoon vanaf blijven.

Ik gebruik Easy CD Creator5 Platinum. Heb er al 30 cd's mee gebrand de afgelopen weken, en er is er nog niet een mislukt....

Geen inspiratie

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb er nu een cd in gemeten, wat een 80 minuten cd zou moeten zijn, echter in nero 5.5 geeft hij gewoon 74 minuten aan, klopt dat en moet ik gewoon 80 minuten aan muziek selecteren en komt het dan wel goed?

Breek je nek voorzichtig

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:59

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op dinsdag 12 juni 2001 18:19 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik heb er nu een cd in gemeten, wat een 80 minuten cd zou moeten zijn, echter in nero 5.5 geeft hij gewoon 74 minuten aan, klopt dat en moet ik gewoon 80 minuten aan muziek selecteren en komt het dan wel goed?
jep, gewoon write, hij begint wel te zeuren als ie te klein is.

/dev/null

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Nou dat is gelukt hoor, mijn eerste cdje is van de band gerolt, maar nu moet ik nog ergens WINONCD zien te vinden, daarmee schijn jij met de Lite-On ook gewoon safedisk2 te kunnen verbranden.

en weet iemand waar ik een *cough* crack *cough* voor Nero 5.5 kan fixen, AAAAAAAAAAAAAAAAAH stoute vraag

Breek je nek voorzichtig

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Dat mag dus niet hier ...

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ik heb mijn LiteOn 12*10*32 al een week of twee, en daar kreeg ik Nero 5.5 bij, maar de firmware van de brander is LS39, terwijl LS38 de laatste firmware is die te downloaden is...
Maarja hij werkt goed.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
weet wel dat het niet mag, maar er zijn altijd wel mesen die het perongeluk melden :P
maarja laat ook maar zitten al zou het fijn zijn om WinOnCd te hebben

Maar ik heb er niet 120 DM voor over, zal dus mijn kennisen af moeten om hem te vinden

Breek je nek voorzichtig

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Mja, icq maar effen.......

can you read my mind?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
zou het best willen, maar dan mott ik wel je ICQ hebben, de mijne kan je gewoon in mijn profiel vinden dus gil maar een eind heen, 53009336 voor als je te lui bent om te zoken :P

Breek je nek voorzichtig

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:56
hmmm, ik heb de 12x 10x 32x van Lite-on, maar de meegeleverde CD-RW's wil die niet fikken op een hogere snelheid dan 4x, zou dat een firmware probleem kunnen zijn?

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Je hebt low-speed CD-RWs (1x-4x) en high-speed CD-RWs (4x-10x). Low-speeds kan je niet sneller branden en high-speeds niet langzamer.

Blijkbaar zijn ze een beetje gierig en leveren ze er low-speeds bij.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik kreeg bij mijn Lite-On 12x10x32 2 low speed rw's en 1 high speed rw. En natuurlijk ECDC 4, maar heb nu uiteraard versie 5 Platinum (hoe zou ik daar nou aan zijn gekomen :? )

Juist

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 17:42 schreef Majestic het volgende:
A wise man once said: ' If it ain't broken don't attempt to flash it '.

I rest my case.
Wijze woorden...

Ik heb dezelfde brander en ga dus niet flashen! Ik gebruik btw gewoon Nero (bijgeleverd) in combo met CloneCD.

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:56
ow, er zitten dus verschillende versies bij, ik dacht dat het alleen maar highspeeds waren.

zodra ik weer thuis ben zal ik wel ff checken.
Pagina: 1