• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-01 09:28

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Hey daar, ik vroeg me af of mijn geval al eerder voorgekomen is (search leverde niet echt een soortgelijke situatie op).

Ik heb een wat ouder scherm, een samsung 40A656 oid, met een pixellijn-probleem. Het gaat om een donkerrode pixellijn die een beetje knippert wanneer op het scherm een bepaalde scene wordt weergegeven. Ik merk het nu erg bij Shadows of Mordor, terwijl het bij andere games nauwelijks een probleem is.

Wanneer ik in de game mijn kijkhoek aanpas, dan kan de pixellijn verdwijnen (het lijkt dus iets te maken te hebben met wat er precies wordt weergegeven). En hij knippert eigenlijk altijd een beetje. Het is dus geen dode pixellijn, of een "stuck" pixellijn, maar het lijkt erop dat er iets mis is met de connectie oid.

Is dit herkenbaar voor iemand? Kan ik er iets aan doen?

Alvast bedankt voor het meedenken

• Alexander T
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2023
paneel is waarschijnelijk stuk, ik had een paar week geleden iets soortgelijks met mijn ue48h6400 (had last van een horizontale lijn in mn beeld die ook vaag meekleurde) gewoon even bellen naar waar je hem hebt gekocht dan kan je hem eventueel onder garantie het paneel laten vervangen of iets dergelijks.