Toon posts:

dat amd stickertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo lui, waar kan ik dat stickertje kopen wat je duron unlocked, of dat plastic dingetje wat hetzelfde doet. Potlooien ga ik niet, want gommen gaat niet, stickertje is btw betrouwbaarder

Verwijderd

Stickertje kost ook iets van 25 piek.. potlood een duppie..

Gummen gaat wel goed, deed eerst iets verkeerd, gegumd en nu issie weer goed!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op dinsdag 12 juni 2001 16:49 schreef scriptkidie het volgende:
hallo lui, waar kan ik dat stickertje kopen wat je duron unlocked, of dat plastic dingetje wat hetzelfde doet. Potlooien ga ik niet, want gommen gaat niet, stickertje is btw betrouwbaarder
Volgens mij bestaat dat niet maar je praat er net zo over als of je ze al hebt gebruikt met de term " stickertje is btw betrouwbaarder"

Maar potloden gaat volgens mij ook heel gemakkelijk je bent een tweaker of niet.

Had je net zo goed een snellere processor kunnen kopen als het poltoden al te veel voor je is... of had je een AMD 1200 moeten kopen die van mij is standaard als geunlocked. >:)

Verwijderd

Dit spul dus.
(Niet te koop in Nederland dacht ik)

http://216.157.14.244/trace.htm
Afbeeldingslocatie: http://216.157.14.244/trace3.jpg

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ik heb het gedaan met electrisch geleidende zilverlijm en een naald en een vaste hand dus geen alcohol drinken als je dit met deze lijm
wilt proberen een vaste hand is vereist.

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 18:18 schreef monterey het volgende:
ik heb het gedaan met electrisch geleidende zilverlijm en een naald en een vaste hand dus geen alcohol drinken als je dit met deze lijm
wilt proberen een vaste hand is vereist.
dit zal bij een aantal onder ons dus nooit gaan lukken >:) , bv. die gasten met die bierkrat mod :)

ontopic: Potlood werkt hier perfect, check sig maar standaard duron 750

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik moet zeggen dat het met een paar pilsjes (niet teveel) op ook best gaat :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb totaal geen vaste hand, maar die streepjes waren zo gezet.. EN GOED! Snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet, tis echt een eitje.

Verwijderd

die zilverlijm is wel een idee.

ik word gek om elke maand die artic silver eraf te halen om die processor bij te kalken:(

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 20:33 schreef Khane het volgende:
die zilverlijm is wel een idee.

ik word gek om elke maand die artic silver eraf te halen om die processor bij te kalken:(
Huh ? Elke maand ? Ik heb de 4 dezelfde streepjes er nu al zo'n 3 en een halve maand opzitten, en zonder problemen hoor. Misschien moet je een potlood gebruiken met een wat minder "kruimelige" structuur, ik weet niet precies hoe dat heet, maar een goed hard potlood dus.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Op dinsdag 12 juni 2001 16:49 schreef scriptkidie het volgende:
Wat wil je met jouw stickertje? Je hebt een pIII toch overclocked en wel?

Or are you a faker?

Hebt je btw het miniscule stukje al bekeken dat je in moet kleuren?

Met het erop en eraf halen van je koelblok loop je meer risico dan met het kleurwerk.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Op dinsdag 12 juni 2001 20:45 schreef -polle- het volgende:

[..]
Misschien moet je een potlood gebruiken met een wat minder "kruimelige" structuur, ik weet niet precies hoe dat heet, maar een goed hard potlood dus.
een HB-potlood :)

Mijn fotografie en videografie

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:41
Hmm, ik heb de FSB gewoon op 133 gezet, nu loopt mijn proccie op 7X133=933 en dat vind ik al een mooie score, word niet vreselijk warm, dussuh. Wat wil ik meer? Mijn videokaartje heb ik wel tot het uiterste gepushed.....

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 20:49 schreef Interstice het volgende:

[..]

Wat wil je met jouw stickertje? Je hebt een pIII toch overclocked en wel?

Or are you a faker?

Hebt je btw het miniscule stukje al bekeken dat je in moet kleuren?

Met het erop en eraf halen van je koelblok loop je meer risico dan met het kleurwerk.
misschien heeft hij een 2e pc?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

tsss een stickertje :?
een ECHTE tweaker doet het met een potlood :)
is ook gaver vinnik en er kan nix misgaan

Verwijderd

ja,maar dat slijt ook enzo, da's knake, zo'n stickertje nie. Is er echt gteen nederlandse zaak die dat verkoopt??

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

volgens mij is 't n hoax dat je potloodstrepen slijten....

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 21:10
Met een normaal potlood doe je het 1x en dan blijft het gewoon jaren zitten. Mijn oude duron is al verhuist naar 4 andere pc's en wel 10* andere koeler opgezet maar die streepjes doen het nog prima.

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Dat stickertje is ERG duur, kan je beter zilverepoxy kopen!

• Badger
  • Laatst online: 01-09-2025
Is het trouwens mogelijk dat door niet goed gummen en weer inkleuren de proc nie meer over te klokken is behalve met fsb?

Verwijderd

ja hebbik ook gehoord, maaruh, niemand een winkel??
Pagina: 1