Samsung f8500 plasma leverbaar in Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Best wel een irritante situatie bij Samsung

- Op de website van Samsung (ook in Nederland) staat de 51 inch f8500 plasma nog als 'actief' model.
- Als ik naar een Amerikaanse website gaat (bijv best buy) kan ik hem zelf nog gewoon bestellen (on sale)
- maar in Nederland (europa in z'n geheel) is-ie nergens meer te vinden.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er niet ergens in een europees magazijn nog een lading van deze schermen staan te verstoffen.

Het is helaas geen doen om dit ding te bestellen in de VS. Naast de immense transport kosten, enorme kans op transportschade ook nog gedoe met een forse 220->110Volt convertor.... bah!!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06-2025
Een andere optie is natuurlijk nog ergens een Panasonic 50vt60 scoren nu het nog kan. Of is de overweging puur vanwege de hogere lichtopbrengst? Op alle andere vlakken scoort de Panasonic minstens hetzelfde of beter.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:35

Bever!

3

Wat is je vraag precies, op is meer een statement

• LaFleche
@M-dgrt : ik prefereer een Samsung plasma boven een 50vt60 (die overigens ook niet meer te koop is).
Ik heb nu een Samsung (e6500) en deze heeft
- super uniform beeld, na 2 jaar nog geen inbrand issues, retentie-bestendigheid is super, geen brom, geen irritante zoemende fans, geen linebleed.... .

De f8500 schijnt echt super te zijn en ik zou er graag een f8500 'naast' willen hebben.

@Bevert: in ieder geval een statement en de hoop dat er vandaag of morgen ineens een magazijn-clearance plaatsvindt en dat er wat exemplaren boven komen drijven....
Het is ook een uiting van frustratie dat dat ding blijkbaar nog te koop is in de VS :)

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06-2025

• LaFleche
aaaahhh : model nummer is daar ps51f8590 (en niet 8500).

Ik had dus wel gezocht bij de divere amazon's maar niet op dit nummer..... thanks

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
51 inch is in Amerika natuurlijk ook iets wat ze achter de hoofdsteun ophangen ;)
Benieuwd of je hem kan krijgen via die verkoper; zo te zien versturen ze zulke grote dingen niet buiten Duitsland. Misschien via een forward service ...
Op idealo.de vond ik gister ook niks verder, zelfs die van Amazon werd niet vermeld dus zoveel voorraad is er gewoon niet ongeacht het precieze model nummer.

[ Voor 65% gewijzigd door apis29 op 08-10-2014 22:33 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

LaFleche schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:55:
@Bevert: in ieder geval een statement en de hoop dat er vandaag of morgen ineens een magazijn-clearance plaatsvindt en dat er wat exemplaren boven komen drijven....
Het is ook een uiting van frustratie dat dat ding blijkbaar nog te koop is in de VS :)
En dat is mijn inziens geen gegronde reden om een topic te openen aangezien er dan weinig tot geen discussiewaarde zal zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.