Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] Mobiele layout wordt laat toegepast bij grote pagina

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Als ik bijvoorbeeld op mijn Nexus 4 (Android 4.4, met ART aan) met Chrome 37 naar http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/ ga zie ik eerst de desktop layout voordat de mobiele layout wordt toegepast. Het laden van de FP heeft dit effect niet.

Als ik een gok moet wagen naar de oorzaak komt het omdat de PW-pagina met 228KB een stuk forser is dan de 53KB van de FP, en Chrome al begint met renderen voordat de mobiele CSS wordt getriggerd. Het zorgt iig voor een stuk minder soepele ervaring.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb dit al sinds de beta van het responsive design, first world problems = Chrome renderd te snel :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Alle CSS wordt in feite al up-front gedefinieerd in de <head> van de pagina. In die zin is het denk ik eerder een tekortkoming (of juist een 'feature') van Chrome als stylesheets die voorzien zijn van een media-query pas later worden toegepast.

In ieder geval is dit niet iets waar wij direct iets aan kunnen doen (behalve pagina's zo klein mogelijk proberen te houden :P)

Intentionally left blank

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 21:23

Hedva

Blobfish

Was me laatst ook al opgevallen. Ook chrome maar dan op nexus 5. Het is niet echt storend, eerder een beetje raar.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als jullie daar tijd voor hebben, gewoon even melden bij Google.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.