Helaas, een van mijn dimmetjes is gesneuveld, een 128 mb ram module, gemaakt in dec 2000. Deze dimm was dus geen lang leven beschoren. Vreemd. Ik had net 128 bij gekocht en had dus 256
Nu dus niet meer, maar ik vraag me toch sterk af hoe dat nou kapot kan gaan. Ik ben er toch best voorzichtig mee geweest. Hoe groot is de kans dat je zo'n ding elektrocuteert ofzo iets.
teveel stroom
statiche elektricteit
mensen
enzo
statiche elektricteit
mensen
enzo
Laten we te hoge temperatuur niet vergeten!
Te hoog overklokken kan ook fataal zijn, alhoewel A-merk daar iets beter tegen kan.
Te hoog overklokken kan ook fataal zijn, alhoewel A-merk daar iets beter tegen kan.
Ik heb niks overgeklokt... Maar toch is die #$%%$ dimm kapot gegaan
Verwijderd
1 door verkeerd om in het slot te steken
2 als de computer aan staat geheugen te plaatsen
3 met natte handen geheugen plaatsen
Dit zijn slechts een paar voorbeelden van alle verhalen die ik wel eens hoor.
Verwijderd
Hij gaat ook kapot als je er met een hamer op rost denkik... maar dattis hier dus duidelijk niet het geval...
Geluk bij een ongeluk... je kan nu bijna 256 mb kopen voor de prijs van 128 mb toen... dus grijp je kans... (correct me if im wrong bij de weg...)
Geluk bij een ongeluk... je kan nu bijna 256 mb kopen voor de prijs van 128 mb toen... dus grijp je kans... (correct me if im wrong bij de weg...)
dat zijn ook welOp dinsdag 12 juni 2001 18:55 schreef Wampie het volgende:
1 door verkeerd om in het slot te steken
10 manieren waarop geheugen kapot kan gaan:
1) stop je geheugen in de lengte tussen een bankschroef en draai deze aan todat er 2 geheugen chipjes zijn.
2) pak een moker, en sla zo hard als je kan op je geheugen todat je de binnenkant van je geheugen kan zien.
3) het ding goed stevig vastpakken.... aanloopje nemen..... en dan op het juiste moment loslaten.. dan zorgen dat het in iets met water terecht komt, en dan is het ook wel naar je oma
4) stop het in een glas bier
5) leg het voor je neer, ga zitten, en wacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, totdat het weg is gerot.
6) stop het in een gehakt molen.
7) geef het aan je moeder, zeg dat het een wc schrobber is... dan doet ze er vanzelf wel gloor op (of bij).
als je er 10.000 jaar op tikt met een lepeltje
9) het aan een spaceshuttle te plakken
10) het voor de grasmaaier van de buurman leggen, zodat jij niet al die zooi in je tuin krijgt
1) stop je geheugen in de lengte tussen een bankschroef en draai deze aan todat er 2 geheugen chipjes zijn.
2) pak een moker, en sla zo hard als je kan op je geheugen todat je de binnenkant van je geheugen kan zien.
3) het ding goed stevig vastpakken.... aanloopje nemen..... en dan op het juiste moment loslaten.. dan zorgen dat het in iets met water terecht komt, en dan is het ook wel naar je oma
4) stop het in een glas bier
5) leg het voor je neer, ga zitten, en wacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, totdat het weg is gerot.
6) stop het in een gehakt molen.
7) geef het aan je moeder, zeg dat het een wc schrobber is... dan doet ze er vanzelf wel gloor op (of bij).
9) het aan een spaceshuttle te plakken
10) het voor de grasmaaier van de buurman leggen, zodat jij niet al die zooi in je tuin krijgt
Verwijderd
Een sprekend voorbeeld van een persoon die het Kroeg-Forum nog steeds mist...Op dinsdag 12 juni 2001 20:11 schreef answer_man het volgende:
10 manieren waarop geheugen kapot kan gaan:
enz.
meest voorkomende is denk wel statische electriciteit
&
en vergeet niet stof dat is ook in van de grootste computerbeulers
&
en vergeet niet stof dat is ook in van de grootste computerbeulers
Stof

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hardware dat kapot gaat door stof....
Koelers wel natuurlijk, maar chips
Roken is ook dodelijk voor computerchips
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
hd's ookOp woensdag 13 juni 2001 10:32 schreef Freak666 het volgende:
Stof![]()
Pagina: 1