[ Voor 23% gewijzigd door BLACKfm op 07-10-2014 10:35 ]
deze leverde ze ook uit http://www.bol.com/nl/p/k...or-ipad/9200000011167501/
http://www.centralpoint.n...t-9hl9lladbe-num-2424986/
ws dus verkeerd gekoppeld
Me one...you never know....markvisser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:51:
Ik heb er nog 2 kunnen bestellen voor het mooie bedrag van 157,30. Wie weet... Als ze niet leveren maakt het me ook niet uit :-)
Ik heb al eens eerder 2 AOC 27" monitoren besteld bij ze, was ook een prijsfout waardoor ze tesamen <200 waren terwijl de originele prijs rond de 400 lag. Die hebben ze ook netjes geleverd... Ik heb hoop in ieder geval
Verwijderd
Feralio, 07 Oct 2014 11:00
Op de site stond tijdelijk de BenQ GW2760HM Zwart aangeboden voor €65, wordt deze ook geleverd voor die prijs?
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:05
Dit model is helaas niet voor die prijs leverbaar
Feralio, 07 Oct 2014 11:05
Worden reeds gemaakte bestellingen wel geleverd?
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:06
Order 1017908 is geannuleerd en zal niet geleverd worden.
Feralio, 07 Oct 2014 11:08
En de andere orders? Ik weet dat er ook meerdere mensen zijn die deze hebben besteld.
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:11
Ik heb het even na moeten vragen maar deze prijs betreft een vergissing en de personen die dit besteld hebben zullen later vandaag per email worden geïnformeerd dat deze niet uitgeleverd kunnen worden.
Feralio, 07 Oct 2014 11:11
Ok, bedankt voor de informatie! prettige dag verder
[ Voor 54% gewijzigd door Feralio op 07-10-2014 11:15 . Reden: Tekst omgedraaid. ]
Ik vraag me toch af waarom je "slapende" honden wakker maaktFeralio schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:14:
Lijkt erop dat het hele feest niet doorgaat:
Feralio, 07 Oct 2014 11:00
Op de site stond tijdelijk de BenQ GW2760HM Zwart aangeboden voor €65, wordt deze ook geleverd voor die prijs?![]()
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:05
Dit model is helaas niet voor die prijs leverbaar
Feralio, 07 Oct 2014 11:05
Worden reeds gemaakte bestellingen wel geleverd?
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:06
Order 1017908 is geannuleerd en zal niet geleverd worden.
Feralio, 07 Oct 2014 11:08
En de andere orders? Ik weet dat er ook meerdere mensen zijn die deze hebben besteld.
Centralpoint Medewerker, 07 Oct 2014 11:11
Ik heb het even na moeten vragen maar deze prijs betreft een vergissing en de personen die dit besteld hebben zullen later vandaag per email worden geïnformeerd dat deze niet uitgeleverd kunnen worden.
Feralio, 07 Oct 2014 11:11
Ok, bedankt voor de informatie! prettige dag verder

Echt lekker tactisch is dit niet nee...gekke-gerrit schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Ik vraag me toch af waarom je "slapende" honden wakker maakt
Erg dom inderdaad. Maar gezien de tijden van de chat, en de berichten van de prijscorrectie hier in dit topic, zal het wel niet dankzij deze chat zijn; maar toch. Erg dom.gekke-gerrit schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Ik vraag het me ook wel eens af, wellicht zitten ze niet op te letten en leveren ze uit.Nu zijn er dus al meerdere personen geïnformeerd. Ach ja, jammer maar helaas :-)gekke-gerrit schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Feralio op 07-10-2014 11:21 ]
Omdat je dan meteen weet waar je aan toe bent. CentralPoint is de fijnste niet en stuurt doodleuk het verkeerd gekoppelde product, en zal pas na een tijdje tot de conclusie komen dat het inderdaad het verkeerde product is. Deze poster heeft er even voor gezorgd dat er niet een hele rits teleurgestelde Tweakers komt.gekke-gerrit schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
"Slapende honden wakkermaken" - daarmee impliceer je al dat er bij het aanbod zoals het er staat waarschijnlijk niet de wil zal zijn om te leveren, en er daardoor geen sprake is van een bindende overeenkomst.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
1017906 2014-10-07 10:39:50 Geannuleerd (90)
[ Voor 100% gewijzigd door Carfanatic op 07-10-2014 11:26 . Reden: verkeerde topic ]
Lag het dus toch niet aan mij.markvisser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:23:
Heuj
1017906 2014-10-07 10:39:50 Geannuleerd (90)
'Waarschijnlijk' is geen juridische term.coyote1980 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
"Slapende honden wakkermaken" - daarmee impliceer je al dat er bij het aanbod zoals het er staat waarschijnlijk niet de wil zal zijn om te leveren, en er daardoor geen sprake is van een bindende overeenkomst.
Als het een geautomatiseerd systeem betreft wordt er vaak enkel en alleen gecontroleerd of het betaalde bedrag overeenkomt met het orderbedrag. Een redelijkheidsfactor is moeilijk te regelen in een geautomatiseerd systeem. Is de check (betaald VS orderbedrag) goedgekeurd, krijgt de orderpicker een bericht. Een orderpicker bij een bedrijf krijgt enkel en alleen te zien dat product A in vrachtwagen B terecht moet komen (met alle bijhorende processen van dien), en niet of hij een scherm voor een X bedrag de deur uit doet.
Komt je order door heel de rits heen, en het product verlaat het bedrijf waar deze order besteld is, kan de order niet meer geannuleerd worden. De verkoper kan niet eisen dat jij het product terug moet sturen omdat zij een fout hebben gemaakt m.b.t de prijsvermelding.
Dus ja, slapende honden wakker maken is in dit geval erg dom.
Dat weet je natuurlijk niet
Jij gaat er nog vanuit dat je het goede product geleverd zou krijgen. Ik heb het over CentralPoint en zijn historie. Daar heb je misschien even overheen gelezen.pryth schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Dus ja, slapende honden wakker maken is in dit geval erg dom.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

[ Voor 103% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-10-2014 12:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je al onder je eigen account op hun website gekeken ?BLACKfm schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:54:
Einde van de dag en nog geen annulering ontvangen... /me Vingers gekruist
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Daar is die inderdaad wel geannuleerd...WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:09:
[...]
Heb je al onder je eigen account op hun website gekeken ?
Geachte heer, mevrouw,
Door een fout in ons computersysteem stond de door u bestelde Benq GW2760HM aangeboden voor de foutieve prijs van €65,00,- exclusief verzendkosten en btw per stuk. De prijzen van dit product liggen overal tussen €230,- en €250. Het gaat hier dus overduidelijk om een kennelijke vergissing en het is voor ons dan ook niet mogelijk om het product voor €65,- exclusief verzendkosten en btw per stuk te leveren, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij hebben de order voorlopig voor u geannuleerd.
Hieronder vindt u de juiste prijs van het door u bestelde product. U kunt ervoor kiezen om akkoord te gaan met het prijsverschil of om de bestelling definitief te annuleren.
Foutieve prijs: 65 Euro (excl. BTW)
Juiste prijs: 198 Euro (excl. BTW)
Bij te betalen : EUR 160,93 (incl. BTW)
/*BANKGEGEVENS*/
Kiest u ervoor om de bestelling evengoed door te laten gaan dan kunt u uw betaling overmaken op ons bovenstaande bankrekeningnummer. Vermeld u dan als omschrijving: 6830688 - 1017925
U kunt er uiteraard ook voor kiezen om de order definitief te annuleren. Wilt u meteen uw geld terug? Stuurt u in dat geval ons uw bankrekeningnummer dan storten wij het bedrag terug. U kunt verwachten dat het bedrag binnen 14 dagen terug op rekening staat.
Het is ook mogelijk om het tegoed te bewaren op uw account of een nieuwe bestelling te plaatsen en het aankoopbedrag te verrekenen met uw tegoed (uw tegoed blijft oneindig geldig). Het enige wat u hoeft te doen is uw bestelling te plaatsen via www.centralpoint.nl en het nieuwe ordernummer aan ons te e-mailen.
De status van uw order kunt u 24 uur per dag volgen via uw account op: http://www.centralpoint.nl.
Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Zie tegenwoordig nog maar weinig van dergelijks acties uitkomen, dus het scheelt je een hoop kopzorgen en ergernissen, daar weegt een gratis McD hamburger omdat je iedere dag jarig bent niet tegen op.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Uiteraard kan je, waar mogelijk, ook via AfterPay of accept-giro e.d. betalen, dat scheelt je die 2 weken wachttijd weer.SAiN ONeZ schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:06:
En vervolgens kun je tot 2 weken wachten op je geld terug, je kunt het beter op je spaarrekening zetten, dat levert nog wat op..
Zie tegenwoordig nog maar weinig van dergelijks acties uitkomen, dus het scheelt je een hoop kopzorgen en ergernissen, daar weegt een gratis McD hamburger omdat je iedere dag jarig bent niet tegen op.
*knip* dat vraag ik me ook af
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 08-10-2014 06:00 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Ik heb er een maand of 4 a 5 over gedaan om het terug te krijgen.. terwijl ik een wqhd scherm had besteld wat pakweg 20% onder de gangbare verkoopprijs lag..
Als ik het bestel proces doorloop krijg ik op het einde de melding:"De transactie is geweigerd"BatmanNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:21:
Monitor is weer naar de goedkope prijs
(met AfterPay)
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Feralio schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:14:
"En de andere orders? Ik weet dat er ook meerdere mensen zijn die deze hebben besteld. "

[ Voor 37% gewijzigd door wimpie007 op 08-10-2014 02:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.