Ik jaadava had dinsdag 19 augustus een berichtje gestuurd naar Omer Uyar over zijn msi laptop die hij tekoop aanbood (V&A aangeboden: Monster Laptop MSI GT70 2PE-1062NE Dominator Pro Nieuw). heb hierover een tijdje met hem contact gehad. de avond dat ik hem een berichtje zou sturen kon ik opeens door omstandigheden het berichtje alleen via mijn telefoon sturen. dit had ik toen ook gedaan alleen blijkt deze later nooit aangekomen te zijn. Dit is dus echter mijn fout en hierover bied ik ook mijn excuus aan. Wel vond ik het slecht dat hij hierdoor 2 negatieve feedback plaatst.
gallery: jaadava
De andere gebruiker waarmee ik de zelfde achternaam deel is HetePanda. Dit is een neef van mij waaraan ik een ssd heb verkocht.
~
jaadava
Edit:
Omer Uyar op de hoogte gesteld dat ik dit topic heb geopend.
gallery: jaadava
De andere gebruiker waarmee ik de zelfde achternaam deel is HetePanda. Dit is een neef van mij waaraan ik een ssd heb verkocht.
~
jaadava
Edit:
Omer Uyar op de hoogte gesteld dat ik dit topic heb geopend.
Beste Omer Uyar,
Bij deze wil ik je vertellen dat ik tegen de dubbele feedback een wijziging heb aangevraagd.
Deze kan je bekijken door te klikken op deze link:
Wijziging User Review Omer Uyar jaadava
Mvg,
jaadava
[ Voor 14% gewijzigd door jaadava op 07-10-2014 07:59 . Reden: Bijgevoegt: Omer Uyar op de hoogte gesteld ]