Wijziging User Review Omer Uyar jaadava

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik jaadava had dinsdag 19 augustus een berichtje gestuurd naar Omer Uyar over zijn msi laptop die hij tekoop aanbood (V&A aangeboden: Monster Laptop MSI GT70 2PE-1062NE Dominator Pro Nieuw). heb hierover een tijdje met hem contact gehad. de avond dat ik hem een berichtje zou sturen kon ik opeens door omstandigheden het berichtje alleen via mijn telefoon sturen. dit had ik toen ook gedaan alleen blijkt deze later nooit aangekomen te zijn. Dit is dus echter mijn fout en hierover bied ik ook mijn excuus aan. Wel vond ik het slecht dat hij hierdoor 2 negatieve feedback plaatst.

gallery: jaadava

De andere gebruiker waarmee ik de zelfde achternaam deel is HetePanda. Dit is een neef van mij waaraan ik een ssd heb verkocht.

~
jaadava

Edit:
Omer Uyar op de hoogte gesteld dat ik dit topic heb geopend.
Beste Omer Uyar,

Bij deze wil ik je vertellen dat ik tegen de dubbele feedback een wijziging heb aangevraagd.

Deze kan je bekijken door te klikken op deze link:
Wijziging User Review Omer Uyar jaadava

Mvg,
jaadava

[ Voor 14% gewijzigd door jaadava op 07-10-2014 07:59 . Reden: Bijgevoegt: Omer Uyar op de hoogte gesteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik zou zeggen is geen transactie geweest dus weg beoordelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Niet online
redbullet schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:52:
Ik zou zeggen is geen transactie geweest dus weg beoordelingen?
Inderdaad redbullet, vooral omdat hij er ook 2 heeft geplaatst en niet 1tje. Nu wachten maar of hij binnen 2 weken reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, jaadava, jij gaat natuurlijk ook niet helemaal vrijuit. Omer had jou dan wel een slechte beoordeling gegeven omdat je niet meer reageerde, maar jij reageert daar dan meteen weer op met een wraak review waarin je ook nog dingen roept die je niet hard kan maken. Dat siert je natuurlijk niet echt.

Anyhow, niet reageren zolang er nog geen overeenkomst is, is voor ons geen reden om een beoordeling achter te laten. Ik heb alles dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Niet online
Beste Microkid,

bedankt voor het verwijderen.

Zelf ben ik inderdaad ook niet helemaal goed hiermee omgegaan maar fijn dat dit alles is opgelost

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.