Toon posts:

Hulp bij aankoop FM Bluetooth Transmitter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net mijn iPhone 4 ingeruild voor een 5S. Voor mijn iPhone 4 had ik Belkin Tunebase FM en de Belkin CarAudio Connect FM. De eerste had een connector voor de iPhone 4 en de 2 de is universeel (met mini-jack 3,5 mm). Voor wie ze wil ze kunnen weg tegen elk aannemelijk bod. Deze apparaatjes doen hun ding wel, maar ze zijn niet echt krachtig, waarmee ik bedoel dat je je autoradio op een veel hoger volume moet brengen dan normaal. Alsook hebben je die troep van alle kabeltjes. Daarom zou ik nu graag een FM Bluetooth transmitter willen aanschaffen. Ik had volgende 2 modellen op het oog.

- http://webshop.caliber.nl...iew/details/pmt556bt.html
- http://www.abcstore.nl/we...er-usb-aux-bluetooth.html

Mocht iemand ervaring hebben met deze apparaatjes gelieve mij gerust u mening te geven. Alsook kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de twee buiten de prijs, want volgens mij zijn zien ze er exact hetzelfde uit... . Of mocht iemand een beter alternatief hebben, reageer gerust.

Alvast bedankt !!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
het verschil? het merk dat er op hangt... allemaal gemaakt bij dezelfde chinees wellicht.
of de ene wel en de andere niet van chinese/taiwanese/... (na-)makelij

en zet die ander 2 in V&A ;-)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Wat ik mij herinner is een hoop ellende, zeker in Duitsland.
Blijkbaar wordt er daar meer gebruik gemaakt van de verschillende freqs, of is het signaal sterker, het werkte iig voor geen meter.
Nieuwe autoradio met bluetooth ?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 22:25
Geen optie om je auto te voorzien van een fatsoenlijke aux-in, bijvoorbeeld met een Dension? Ik heb een soortgelijk ding (NcXus) in m'n dashboardkastje geplakt, HTC Car StereoClip apt-x bluetooth adapter erin, supergeluid en nooit gedoe met ontvangst. Het inbouwen was even een stap, maar uiteindelijk is een dashboardkastje uitbouwen en netjes een gaatje erin zagen best heel goed te doen :P
Kosten waren een tientje of 7 voor de aux-box, 2 tientjes voor de bluetoothadapter.

[ Voor 11% gewijzigd door Solarsparc op 06-10-2014 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet jullie er wij bij vertellen dat het budget beperkt is.
En door het feit dat ik regelmatig met verschillende wagen rijd het praktischer is voor me om een bluetooth fm transmitter te hebben. Een heel stuk mobieler. Maar die Dension ziet er inderdaad een heel goeie oplossing uit voor in m'n persoonlijke wagen dan.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 22:25
Ahh ja, iedere ochtend het dashboardkastje eruitschroeven is ook weer zo wat.
Pagina: 1