Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik had een vraagje over de volgende beoordeling:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/6d0b0a69f5a1161c42c303e24e2ca0c8.png

Na aanleiding van de volgende advertentie:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/8b03c3e2da7acdbd034e94f602354cad.png

Vinden jullie het terrecht?

Ik heb de tweaker al verteld dat de pricewatch automatisch de foto eraan gekoppelt heeft.
En ik heb niets voor niets het type nummer vermeld.
Ook heb ik in de advertentie vermeld dat de kaart aan het verstoffen is, dus als hij daadwerkelijk binnekomt onder de stof is het toch niet echt een verassing?

Verder heb ik daar niks meer van gehoord, en ga ik ook geen stennis schoppen erover :+
(Behalve dan wat jullie ervan vinden)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Je had ook zelf een foto kunnen maken. Dat Tweakers -bij gebrek aan een foto van het te verkopen exemplaar zelf- een (incorrect) alternatief aanbiedt is een noodgreep, het blijft jóuw advertentie ;)

Qua stof, sjah, dat kan eens gebeuren bij ouder spul :p

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 06-10-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10

InFamous

excommunicado

Dat de foto niet correct is klopt deels, er zijn een aantal revisions uit gebracht van deze kaart. Bijvoorbeeld heeft er één revision een koelblok op de chip zitten.

Op persoonlijke noot:
Als je de advertentie plaatst zie je ook welke afbeelding erbij getoond wordt, klopt deze niet dan zou ik altijd een eigen foto plaatsen. Juist om dit soort misverstanden te voorkomen.

Wat betreft de stof opmerking, die wordt vaker gebruikt om aan te duiden dat de hardware niet gebruikt wordt, ofwel het liggen verstoffen in de kast. Het is een kleine moeite of even een borsteltje erover heen te halen om de producten zo in nette staat af te leveren, ik zelf doe dit wel zoveel mogelijk.

Wat betreft de feedback, ik vind het een nette feedback die juist de aspecten aanduidt die er daadwerkelijk toe doen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:06

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Ik laat het dan ook voor wat het is, in ieder geval beide bedankt voor de reacties.

Nee