Muziek synchronisatie probleem iTunes vanwege iTunes Match?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:49
Ik weet niet wat ik fout doe maar ik krijg het scherm waar ik m'n afspeellijsten kan aanvinken om te synchroniseren niet meer te zien.
Ik krijg alleen nog onderstaand scherm wat zegt dat iTunes Match is ingeschakeld maar dit is niet zo, mijn abonnement is zelfs verlopen. iemand een idee wat ik moet doen, want nu kan ik mijn muziek op m'n iPhone niet meer aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/Naamloos2_zps68b3698d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Weet je zeker dat iTunes Match niet aanstaat op je iOS-apparaat? Als je naar Instellingen --> Muziek gaat, dan moet iTunes Match uitstaan, anders dan kun je geen muziek syncen. Maakt niet uit of je abonnement is verlopen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Weet je zeker dat iTunes Match niet aanstaat op je iOS-apparaat?
Ja, die knop om iTunes Maych aan te zetten is zelfs weg. Er staat gewoon dat ik iTunes Match opnieuw moet verlengen.
je naar Instellingen --> Muziek gaat, dan moet iTunes Match uitstaan, anders dan kun je geen muziek syncen.Maakt niet uit of je abonnement is verlopenn :).
Blijkbaar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
botech schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 07:34:
[...]

Ja, die knop om iTunes Maych aan te zetten is zelfs weg. Er staat gewoon dat ik iTunes Match opnieuw moet verlengen.

[...]

Blijkbaar wel ;)
Interessant, dan weet ik het helaas ook niet :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Vanavond meer dan een uur aan de telefoon gehangen met Apple Support. 8)7
Ik heb toen ik m'n iPhone 6 gekocht heb een back-up van mijn 4S terug gezet en daar is er blijkbaar iets fout gegaan. Dus de fout zat niet in iTunes op de PC maar in de iPhone 6. Na veel proberen en zoeken kwamen ze tot die conclusie en dan heb ik m'n iPhone 6 terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten en alle apps, en muziek handmatig opnieuw installeren.
Was een heel werk maar nu werk alles weer zoals het moet ;)