Ik zit met een probleem. Ik ben bezig om een extreem simpel voetbal simulatie code te maken, maar loop (als extreme beginner) nog tegen wat dingen aan.
Wat wil ik:
- premier league tabel met alle 20 teams uit de Engelse competitie.
- automatisch speelrondes laten generen
- automatisch uitslagen genereren op basis van de kwaliteit van en team
- tabel bijwerken op basis van de uitslagen van de zojuist gegeneerde speelronde.
Wat heb ik?
- teams
- tabel die zich update op basis van het aantal punten dat een team heeft. (Bubblesort)
Mijn vraag:
Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een team (of basis van een teamid uit een array) 2 maal te laten spelen tegen alle tegenstanders (behalve tegen zichzelf). Dit doe ik met 2 for loops en "continue".
Nu spelen alle teams dus wel tegen elkaar, maar ik wil eigenlijk dat alle wedstrijden die ik hier boven genereer, wordt verdeeld over speelrondes zodat ik uiteindelijk de wedstrijden kan weergeven per speelronde.
Is er iemand die mij hierin kan ondersteunen?
Wat wil ik:
- premier league tabel met alle 20 teams uit de Engelse competitie.
- automatisch speelrondes laten generen
- automatisch uitslagen genereren op basis van de kwaliteit van en team
- tabel bijwerken op basis van de uitslagen van de zojuist gegeneerde speelronde.
Wat heb ik?
- teams
- tabel die zich update op basis van het aantal punten dat een team heeft. (Bubblesort)
Mijn vraag:
Ik heb het wel voor elkaar gekregen om een team (of basis van een teamid uit een array) 2 maal te laten spelen tegen alle tegenstanders (behalve tegen zichzelf). Dit doe ik met 2 for loops en "continue".
Nu spelen alle teams dus wel tegen elkaar, maar ik wil eigenlijk dat alle wedstrijden die ik hier boven genereer, wordt verdeeld over speelrondes zodat ik uiteindelijk de wedstrijden kan weergeven per speelronde.
Is er iemand die mij hierin kan ondersteunen?