Beste lezer,
Momenteel maak ik gebruik van JOrgChart, een JS plugin die op basis van een UL een treestructure maakt (demo: https://dl.dropboxusercon...hart/example/example.html )
Structuur van data die hij gebruikt:
Ik heb een dataset met parentID's, en ik wil daar dan zo'n treeview mee maken. Ik heb op google rondgekeken maar heb helaas niks kunnen vinden.
De dataset moet het liefst een oneindig aantal children aankunnen.
Voorbeeld uit database:
Dat moet hij vervolgens omzetten naar een unordered list, waar de "child" onder zijn "parent" komt te staan.
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Ben alweer even aan het knutselen, maar ben niet verder gekomen dan dit:
Dit laat gewoon alle data zien met location ID die op de pagina ervoor geselecteerd is.
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft
Momenteel maak ik gebruik van JOrgChart, een JS plugin die op basis van een UL een treestructure maakt (demo: https://dl.dropboxusercon...hart/example/example.html )
Structuur van data die hij gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <ul id="org" style="display:none">
<li>Food:
<ul>
<li>Beer</li>
<li class=collapsed>Vegetables
<ul>
<li>Carrot</li>
<li>Pea</li>
</ul>
</li>
<li>Chocolate</li>
</ul>
</li>
</ul> |
Ik heb een dataset met parentID's, en ik wil daar dan zo'n treeview mee maken. Ik heb op google rondgekeken maar heb helaas niks kunnen vinden.
De dataset moet het liefst een oneindig aantal children aankunnen.
Voorbeeld uit database:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ID: ParentID: 1 0 2 0 3 1 4 1 5 3 6 5 |
Dat moet hij vervolgens omzetten naar een unordered list, waar de "child" onder zijn "parent" komt te staan.
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Ben alweer even aan het knutselen, maar ben niet verder gekomen dan dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| @foreach (var item in Model)
{
@Html.Raw("<li>");
@item.ID;
@Html.Raw("<br/>");
@item.MeterNumber;
@Html.Raw("<br/>");
@item.DescriptionShort;
@Html.Raw("<br/>");
@Html.Raw("</li>");
}
} |
Dit laat gewoon alle data zien met location ID die op de pagina ervoor geselecteerd is.
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl