Fabrieksinstellingen iPhone 4s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insyN
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:32
Dag tweakers,

Sinds ik nu een nieuwe iPhone 6 heb wil ik mijn oude iphone 4s terug zetten naar fabrieksinstellingen zonder dat ik gegevens wis van mn icloud of gegevens die syncen met mn nieuwe iPhone 6. Hoe kan ik dit doen kan iemand mij dat uitleggen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
*snip* lmgtfy-links zijn lame

[ Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 07-10-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

@bertP: LMGTFY linkjes zijn wel heel flauw hoor...

Je kan de fabrieksinstellingen zonder problemen terugzetten zonder dat er iets gewist wordt op je iPhone 6. Je kan dit vanop het toestel zelf doen, een andere optie is om je iPhone aan iTunes te hangen en er zo een "lege" iOS op te zetten. Even googlen en je vindt zonder twijfel een hoop links hoe je dit kan doen (inclusief op de site van Apple zelf).
Let er wel op dat je de functie "Zoek mijn iPhone" op je 4S moet uitschakelen als je'm wil verkopen, anders kan de nieuwe eigenaar er niets mee doen aangezien de iPhone bij het instellen komt vragen achter je Apple-id.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
*snip* commentaar op moderatie mag in het feedback topic, via de DM, via e-mail, aan de admin, of via Schop een Modje, maar niet in dit topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 07-10-2014 13:31 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple zelf heeft ook een mooie supportartikel over dit onderwerp: Wat u moet doen voordat u een iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Darkstar schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:26:
@bertP: LMGTFY linkjes zijn wel heel flauw hoor...

Je kan de fabrieksinstellingen zonder problemen terugzetten zonder dat er iets gewist wordt op je iPhone 6. Je kan dit vanop het toestel zelf doen, een andere optie is om je iPhone aan iTunes te hangen en er zo een "lege" iOS op te zetten. Even googlen en je vindt zonder twijfel een hoop links hoe je dit kan doen (inclusief op de site van Apple zelf).
Let er wel op dat je de functie "Zoek mijn iPhone" op je 4S moet uitschakelen als je'm wil verkopen, anders kan de nieuwe eigenaar er niets mee doen aangezien de iPhone bij het instellen komt vragen achter je Apple-id.
Je hebt gelijk, misschien een beetje te makkelijk maar ik dacht het lijkt mij minder moeite kosten om de zoekopdracht in Google in te tikken dan hier een topic te openen.

Voor de volledigheid overigens hier een link die wel waardevol is: http://www.appletips.nl/e...ereed-maken-voor-verkoop/
Pagina: 1