Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pboelhouwer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:32
Iemand iets bekend over leveringsproblemen van de 970 kaarten?

Ik heb op maandag 29 september bij Alternate een "Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming 4GB" besteld, welke in 1e instaltie afgelopen vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag hoorde ik dat de leverancier vandaag pas zou komen, maar toen ik vanmiddag belde kreeg ik te horen dat er leveringsproblemen zijn vanuit de leverancier met alle 970 kaarten. |:(

Als ik een beetje op de vergelijker bij div. kaarten en verkoopers kijkt klopt dit beeld wel.

Iemand meer info waarom?
De boot met 970 kaarten gezonken?, de pizzachip bakker die niet genoeg voorraad klaar heeft. etc ect.

En is er bekend wanneer het weer een beetje gaat lopen?
week-maand-jaar, alvast voor 1070 door sparen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door pboelhouwer op 06-10-2014 21:54 . Reden: Oktober moest idd september zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiyeko
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07 12:02
De vraag naar de GTX970 is onzettend onderschat door Nvidea zelf, dus eerlijk gezecht ben ik bang dat het even kan duren wat er zijn winkels met meer dan 100 backorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 20:41
Je bedoeld denk 29 september. Kreeg net een mailtje dat mijn Gigabyte 970 vandaag verzonden is, ik had ook vrijdag gebeld naar alternate en kreeg hetzelfde verhaal te horen als jij. Net geluk gehad dat ik een van de gelukkige ben die een kaart uit de beperkte voorraad krijg denk ik. Volgens mij was de strix en msi wel eerdaags op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:55

nFo

De pizza bakker is met vakantie, die komt 29 oktober weer om pizza's te bakken....

Nee maar even serieus, Alternate heeft nu wel de Asus GTX 970 op voorraad, dus ik zou het even ruilen voor die Asus versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pboelhouwer
Dan wordt het helaas wachten. De Asus, MSI zullen best goede kaarten zijn maar ik wil toch echt de Gigabyte Game versie

Kan de oude GT8800 nog ff zijn best doen voordat ik plechtig afscheid neem. ;)

Gratz Barcafan, nice dat je geluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Chiyeko schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:38:
De vraag naar de GTX970 is onzettend onderschat door Nvidea zelf, dus eerlijk gezecht ben ik bang dat het even kan duren wat er zijn winkels met meer dan 100 backorders.
Als je hem graag wilt zou je hem denk ik bij amazon vandaan moeten halen, of alternate in duitsland.

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://www.makeupinfo.nl/wp-content/uploads/2009/06/43314924_11.gif
Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs40/f/2009/008/2/9/Nvidia_Contest_Wallpaper_by_Akarui_Japan.png

[ Voor 18% gewijzigd door Frozen op 06-10-2014 23:14 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
*edit

[ Voor 91% gewijzigd door Ferio op 06-10-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pboelhouwer
Er staat nu weer levertijd 3 dagen.
Hopelijk heb ik (en anderen) deze keer meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
pboelhouwer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
Er staat nu weer levertijd 3 dagen.
Hopelijk heb ik (en anderen) deze keer meer geluk.
Weet je wat mij opvalt aan deze leverdatums is dat je een order plaatst en wanneer het zover is word de datum verder terug gezet.

Gisteren had een winkel volgens tweakers 2xGigabyte gaming op voorraad voor 363 euro. Inmiddels dus 25 stuks en ze hebben de prijs maar opgekrikt tot 393 euro...

Wat een lachertje die prijzen..

Ik zou zeggen, wacht nog lekker tot begin november totdat de prijzen meer stabiel worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Ferio op 07-10-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pboelhouwer
Ik heb de bestelling gedaan toen hij 359 was, dat staat op de bon.

Overigens staat er nu 369 bij die kaart bij Alternate.

[ Voor 30% gewijzigd door pboelhouwer op 07-10-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:06
Ik heb mijn G1 970 besteld bij Alternate op 28-9-2014.

Net het bericht gekregen van m'n ouders dat ie binnen is gekomen!

Nog 4,5 uur werken totdat ik em op ze staart kan trappen :D

*edit*

http://www.alternate.nl/G...duct/1159215?event=search

Levertijd: 3 dagen staat er nu.

[ Voor 28% gewijzigd door Jeffenator op 07-10-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:36
Lol.. Prijs is lekker omhoog gegaan sinds ik er daar eentje kocht en geleverd heb gekregen in 1 werkdag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pboelhouwer
Half uur geleden stond ie ineens op "Direct leverbaar". Alternate gebeld en een aardige damen heeft hem gelijk vrijgegeven voor me.
Zij was ook verbaasd, vanochtend levertijd onbekend, rond de middag 3dagen en toen direct leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Noord27 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:09:
Lol.. Prijs is lekker omhoog gegaan sinds ik er daar eentje kocht en geleverd heb gekregen in 1 werkdag. ;)
Ja.. soms met wel 50 euro... ff extra verdienen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Volgens mij moet je ook een beetje mazzel hebben.

Ik zag op maandag 6 oktober dat er bij Afuture.nl 25 op voorraad bij de leverancier waren. Ik meteen besteld(met contant betalen) en erachteraan gemaild. Snelle reactie en ze gaven aan dat er nog wel wat mensen voor me waren.

Dinsdag 7 oktober:
Goedendag,

Alle producten in uw order zijn binnen en voor u gereserveerd. Uw order is nu gereed om af te halen.

...

Met vriendelijke groet,

Afuture.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinineter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 09:08
Ik heb er zojuist eentje besteld, hopelijk wordt 'ie optijd gelevert, zou wel fijn zijn. Leeft de kaart een beetje op naar verwachting? (Gewoon uit interesse, geen poging tot ontsporen)

Trying is the first step to failure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

Zover ik heb gehoord zijn er een aantal fabrikanten met problemen mbt geheugen inkoop waardoor de productieaantallen van de kaarten lager liggen dan de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een paar maanden zijn die kaarten nog steeds snel en volop verkrijgbaar waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Precies koop nu een gtx 780, gaat bijna net zo snel voor een heel stuk minder, zeker een bijna nieuwe, over 6 maanden verkopen en een gtx 970 oppikken voor 275. Die oude raak je kwijt met 30 euro verlies erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Gister ook een nieuwe set gekocht en het viel me inderdaad op dat de meeste winkels maar heel beperkt 970's beschikbaar hebben. De ene dag hebben ze nog kaarten en daarna niet meer. Duidelijk maar kleine voorraden, terwijl ik vooral bij de grotere tokos kijk. En als, dan vaak de incourante merken/types. Normaal koop ik bij Informatique omdat ze een grote voorraad hebben en voor mij in de buurt zitten, maar mijn ervaringen met open communicatie over backorders is daar zeer slecht. Dus bestellen doe ik daar niet meer. Alternate had wel alles wat ik wilde en dat was ook een prima ervaring moet ik zeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door HvB83 op 23-10-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flopsey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-06 18:14
Max ict heeft ruime hoeveelheden aan de evga gtx 970 ftw editie. İk heb even nagebeld of de voorraad wel degelijk klopt en ze zeiden van wel.
İk heb er maar eentje besteld en mijn order wordt inmiddels verwerkt.
Wel iets aan de dure kant, maar evga heeft momenteel een backplate+extra garantie actie maar die zijn ook weer beperkt geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Flopsey schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:16:
Max ict heeft ruime hoeveelheden aan de evga gtx 970 ftw editie. İk heb even nagebeld of de voorraad wel degelijk klopt en ze zeiden van wel.
İk heb er maar eentje besteld en mijn order wordt inmiddels verwerkt.
Wel iets aan de dure kant, maar evga heeft momenteel een backplate+extra garantie actie maar die zijn ook weer beperkt geldig.
http://tweakers.net/shopr...ict-b-punt-v/shopreviews/

Ik zou nooit iets bij ze bestellen eerlijk gezegd. Ik ben benieuwd of ze bij jou hun beloftes wel nakomen!

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Heb afgelopen maandag de Gigabyte GTX 970 G1 besteld bij Alternate. Volgens de tracktrace zou ik hem morgen moeten krijgen via PostNL. Ben benieuwd, ben normaal niet zo'n fan van Alternate. Helaas heeft 4Launch deze 970 versie niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flopsey
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-06 18:14
Tom. C schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:06:
[...]

http://tweakers.net/shopr...ict-b-punt-v/shopreviews/

Ik zou nooit iets bij ze bestellen eerlijk gezegd. Ik ben benieuwd of ze bij jou hun beloftes wel nakomen!
Jouw reactie heeft mij twijfels gebracht van mijn aankoop en ik heb de reviews gelezen en die vallen ook echt niet mee..

Echter heb ik van de middag een verzendbevestiging gekregen en mijn pakket wordt geleverd door dpd. Zal nog zeker 2 dagen duren denk ik.
Levering van 1-3 dagen is zowieso niet gerealiseerd, maar na het lezen van de reviews en het feit dat mijn kaart onderweg is vind ik het best meevallen.

----

Ik neem terug van wat ik zei. De kaart is vandaag al geleverd, dus een levering van 1-3 dik in orde.

[ Voor 7% gewijzigd door Flopsey op 31-10-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBinon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 20:05
Bij coolblue was er deze morgen voorraad voor de 970 van MSI. Ik had me ingeschreven voor mail bij voorraad. Had 's ochtends om 6.30u al besteld, toen ik aankwam op m'n werk bekeek ik de site nog eens en was de voorraad alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
Ik had gewoon in drie dagen de kaarten binnen. Wel een reference model maar ze gaan toch onder water.

mixing a drink and music

Pagina: 1