Defunctus Deo Juvente
is maar een gokje
Nog een HappyOp dinsdag 12 juni 2001 16:31 schreef happy3736 het volgende:
mischien met een tv-kaart
is maar een gokje
Met VideoKaart --> krijg je dan mpg?
Defunctus Deo Juvente
ik krijg avi maar dat is zo omtezetten met virtualdub naar mpg
Ja, Of avi,mov enz..Op dinsdag 12 juni 2001 16:32 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Nog een Happy
Met VideoKaart --> krijg je dan mpg?
kan je instellen met de software/codecs die je gebruikt
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Nog nooit gechecked namelijk..
Defunctus Deo Juvente
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
TV-kaart dan maar..iemand een aanraderOp dinsdag 12 juni 2001 16:42 schreef XerroR het volgende:
Het kan ook met een video-bewerkingskaart (DC10 ofzo). Maar die kan geen kanalen kiezen ofzo, dat moet je dan doen met een video-recorder.
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
ICQOp dinsdag 12 juni 2001 16:44 schreef Binne het volgende:
hmmz ik kan je wel een url geven waar die dingen op staan te downloaden..maar denk niet dat de maker daar blij mee is
Defunctus Deo Juvente
Je mag mij die link ook wel icqen hoorOp dinsdag 12 juni 2001 16:44 schreef Binne het volgende:
hmmz ik kan je wel een url geven waar die dingen op staan te downloaden..maar denk niet dat de maker daar blij mee is
Te laat.
files zijn wel heel groot is wel overkill
voor als je het met je miro pctv opneemt
dat ziet er gewoon niet uit
Ligt eraan wat voor formaat je wilt opnemen,Op dinsdag 12 juni 2001 16:50 schreef happy3736 het volgende:
denk eigenlijk niet dat het met een tv-kaart is opgenomen
bv 352 x 288 is goed te doen met de miro pctv (pro).
Maar tegenwoordig wordt het steeds meer mpeg2/svcd, kan wel met de pctv kaart maar ziet er dan niet zo mooi uit
Zijn jullie wel naar die pagina geweest?
NOKIA MEDIAMASTER 9500. Dat is een digitale salelite receiver... met een SCSI bus.
Het zijn geen captures, maar DIGITALE rips van de mpeg2 streams van de sateliet.
Hier voor heb je nodig:
NOKIA MEDIAMASTER 9500 (duh)
SCSI interface PC (duh)
DVB2000
Je kan op de hoofdpagina van Dave meer vinden.
Coïtus ergo sum
????Op dinsdag 12 juni 2001 16:50 schreef happy3736 het volgende:
denk eigenlijk niet dat het met een tv-kaart is opgenomen
met mijn hauppage wintv-go van 12 tientjes kan ik makelijk genoeg een clipje van tmf opnemen, een film zoals de 5th element lukt ook.
kwestie van goeie software en goeie instellingen.
deze http://www.vcdhelper.com/ is wel handig
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
en ja ik heb dat interlaced en dat andere uit
Nee (duh)Op dinsdag 12 juni 2001 17:07 schreef Chilly_Willy het volgende:
jongens, jongens, jongens..
[..]
DamnOp dinsdag 12 juni 2001 17:11 schreef happy3736 het volgende:
nee ik vind het beeld van een miro pctv zeer slecht ( heb er zelf ook 1 ) als het beeld een beetje snel gaat krijg je lijntjes
en ja ik heb dat interlaced en dat andere uit
Hoeveel kost die NokiaMediaMaster9500Op dinsdag 12 juni 2001 17:07 schreef Chilly_Willy het volgende:
jongens, jongens, jongens..
NOKIA MEDIAMASTER 9500. Dat is een digitale salelite receiver... met een SCSI bus.
Het zijn geen captures, maar DIGITALE rips van de mpeg2 streams van de sateliet.
Hier voor heb je nodig:
NOKIA MEDIAMASTER 9500 (duh)
SCSI interface PC (duh)
DVB2000
Je kan op de hoofdpagina van Dave meer vinden.
Defunctus Deo Juvente
HoeveelOp woensdag 13 juni 2001 19:52 schreef Skate2000 het volgende:
Ik denk dattie heeeeel duur is.. kan je beter uit je hoofd zetten
En kent iemand dave
Defunctus Deo Juvente